12 sep - 24 augusti!

Upp för sista heldagen i Alanya. Christine åkte iväg på utflykt medans jag o Johanna gick till stranden som vanligt o solade o badade hela dagen :) Så himla gött. Låg under parasollet o läste "breaking dawn" o hade de allmänt gott :)

Sen kom Christine o sen begav vi oss till hotellet o gjorde oss iordning direkt. Hann inte med en vilostund denna dag för vi va för länge på beachen ;)

Sista kvällen i Alanya spenderade vi på Don Carlone, Ökkes restaurang. Där åt vi mat, tjejerna drack drinkar o jag drack vatten o så fick jag mig en banana daquiri mot min vilja som jag va tvungen o dricka upp ;)

När vi ätit klart o fyllisarna ville gå vidare så gick vi till "the doors", sen "Bistro bellman", "james dean bar" o sen mötte vi upp Ökkes o hans kompisar inne på "Robin Hood". Dansades o så en stund innan jag fick med mig Johanna hem till hotellet efter mkt om o men. Jag tänkte på morgondagen o hemfärden o all packning.

Väl hemma vid hotellet så ville Johanna ta bananer från ett bananträd o sno grannens luftmadrasser. Va irriterad på henne vid tillfället men nu i efterhand så va de faktiskt ganska kul. Men jag va ju nykter så de va väl därför jag va lite tråkig ;)

Packade o grejade lite innan vi väl va i säng runt typ kvart över tre!

// fia . day 6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0