6 sep - 20 augusti

Uppe tidigt o käkade den mindre goda hotellfrukosten innan de va dags för stranden. Köpte oss varsina luftmadrasser som vi hade o de va något gött o ligga o flyta på dom i medelhavet :)

Dock va de en mindre rolig dag för min hårbotten o mitt ansikte då jag brände mig som satan o hade riktigt ont o lite feberfrossa.

Medans tjejerna tog sin lilla kvällsvila så gick jag ner till poolen o satte mig o surfade lite o pratade med min lilla familj på skype. Vilken bra skit. Kostade inte en krona o prata o se dom. De roliga va att de va brorsan, mamma o Tyson som jag pratade o såg o mitt i alltihopa så kommer pappa hem så fick prata lite med honom också :)

Väl uppe igen kikade jag på lite GG innan de va dags o göra sig iordning igen..

Sen blev de en tur in till Alanya centrum igen..

Efter de så tog vi ett strög i hamnen i Alanya o kikade på alla båtar o så satte vi oss på en bänk o bara pratade då jag inte mådde så bra. Sen åkte vi hem o sov :)

// fia . day 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0