6 sep - 19 augusti

Vaknade o va fortfarnade lite trött. Men de va inte konstigt då man inte fick många timmars sömn. Gick upp o käkade hotellfrukost. Frukosten utomlands är oftast inget o hänga i julgranen, o de va inte denna heller :P

Sen gjorde vi oss redo för en heldag på beachen. Solade o badade i mååånga timmar innan vi gick upp på hotellrummet. Tjejerna vilade medans jag kikade på "Bounty hunter" o lite Gossip girl avsnitt då jag va superpigg. Inte alls sugen på o vila i typ 3 timmar ;) Sen när dom vaknade så duschades de o vi gjorde oss iordning inför kvällen. Diggade musik o drack vin/sprit ;)

Sen tog vi en taxi ner till Alanya centrum där vi gick till Christines pojkväns restaurang o käkade lite mat, tjejerna drack drinkar o jag åt bananasplit :) Kvällen slutade med att jag o Johanna åkte hem till vårat ACrum o pratade innan vi la oss!

// fia . day 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0