5 sep - 16-17 aug. Dagarna innan Turkiet!

På måndagen så tog jag mig en välförtjänt sovmorgon, Tyson va väääldigt nöjd över det hela :) Sen så kikade vi lite på tv o bara slappade. Röjde iordning lite hemma. Tvättade o packade. Sen kommer jag inte ihåg va jag gjorde mer. Har skrivit på fb att jag va i stan men de tror jag inte att jag va faktiskt ;) Va garanterat hos mamma o pappa på kvällen o chillade med dom :)

På tisdagen så gick jag o Tyson upp lite tidigare. Inte så jättepopulärt hos honom då jag fick mördarblicken på morgonen.


(Tjinkig Tyson som inte vill gå upp)

Sen så åkte jag in till stan o mötte upp Johanna o vi handlade lite småsaker inför resan. Storhandlade på apoteket, köpte solkräm, magtabletter osv ;) Sen blev de lite kläder som följde med hem också ;) Sen så mötte vi upp Bitta o så tog vi en lååånglunch på Thaihouse o bara snackade en massa skit o åt god mat! Sen väl hemma så packades de sista o så va jag hos mamma o pappa på kvällen o bara chillade :)!

// fia . surisTyson

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Gud vilken söt vovve!

2010-09-06 @ 12:41:49
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0