14 sep - 6-12 september!

Måndagen: Jobbade på fm. Sen efter de va jag o Tyson ute o gick en sväng o sen så krattade vi upp äpplen i min trädgård o bara myste. Sen va jag hos Ica o Polly en sväng på kvällen o sa hej :)

Tisdagen: Va ute o gick med Ica o vovvarna på fm. Sen fick jag ett stollaryck o bakade kärleksmums, strass o chokladmuffins till min mamma innan de va dags o jobba :) Efter jobbet va jag hos Annelie, Martin o Texas en sväng o kikade på tv o snackade skit. Sen gick jag hem o kikade på "The last song", en helt underbar film. REKOMMENDERAS!

Onsdagen: Jobbade på fm. Chappe va förbi o hälsade på honom, världens goaste rottis :) Efter jobbet blev de o åka direkt till Lidköping för o hälsa på Z o dom små underbara flickorna Nikki o Nora :) Vi pratade o kikade på bilderna från bröllopet. Va verkligen evighetersen jag va där!

Sen åkte jag hem o lämnade Tyson o hämtade upp Ica så åkte vi till stan. Stannade en snabbis på Sigges o handlade lite gott innan vi åkte till Johanna. Väl hemma hos Johanna bjöds de på tacopaj(MUMS) o så gjorde jag fetaoströra till de så de va MUMS! Sen snackade vi, kikade på bilder o planerade fest innan de va dags o åka hem :)

Torsdagen: Va ute o gick på fm med Tyson, sen grejade jag lite hemma. Som vanligt ;) O sen va de dags o jobba lite igen. Efter jobbet så gick jag över till Annelie, Martin o Texas där de bjöds på club sandwich, blir verkligen bortskämd där med så god mat :) Sen nattade Annelie Texas så då kikade jag på idol. Sen så kom hon o Martin o då kikade vi på "Eclipse" o bara åt göööttta!

Fredagen: Jobbade på fm. Efter jobbet så vilade jag o packade. Sen på kvällen så åkte jag tåget ner till Varberg till P. Vi gjorde inget speciellt, jag fick kvällsmat o så snackade vi innan vi la oss..

Lördagen: Vaknade upp helt slut. Sen så gick jag ner till stationen o åkte med tåget hem. Inga känslor=ingen idé o stanna kvar. Så väl hemma så plockade Annelie upp mig o vi käkade på mc :D Väl hemma så gick jag ner till mamma o pappa innan Julia o Joni kom till mig. Vi snackade o så innan vi gick ner allihopa till mina  päron o sen åkte dom o jag stannade kvar. På kvällen så kikade jag o mamma på film o åt hemmagjord pizza på hönökaka :)

Söndagen: Vaknade o gick ner till mamma o pappa. Sen åkte jag o mamma till stan. Va först på stallsiken o gick igenom varenda affär typ, sen så åkte vi till Maxi o handlade innan vi åkte till Alpina o beställde mat o åkte hem.

Väl hemma så åt vi o sen la jag o Tyson oss på soffan o vilade innan jag åkte till Bitta. Väl hos Bitta så bjöds de på nybakade bullar o vi pratade, kikade på tv o planerade festen. Johanna va också med ;) Sen åkte jag hem till min gris o så va jag hos mamma o pappa. Kikade på "mamma mia". Vilken måbra-film. Kommer inte ihåg att jag tyckte om den så mkt ^^

// fia . no hard feelings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0