14 sep - 30aug-5 sep!

Måndagen: Första jobbdagen efter 2 underbara veckor med semester. Som tur va så började jag em, annars hade jag nog inte överlevt :) På kvällen va jag nog hos mamma o pappa som vanligt :P

Tisdagen: Började med o va ledig nästan de första efter semestern. Jag, min mamma o min faster åkte ner till Gbg. Första stopp blev nordstan där vi gick omkring på smågatorna o kikade i olika affärer. Hittade vääärldens underbaraste inredningsbutik på 2 plan, tror nästan jag skulle kunna köpa precis ALLT där inne, helt underbar affär. Dock köpte jag bara presenter där inne, inget till mig själv :S

Efter stan så mötte vi min kusin på Ikea Backebo(?) o vi käkade o gick en sväng där inne :) Efter de så åkte vi hem till min kusin som bor utanför Gbg o hämtade lite saker innan vi åkte hem till lilla Timmersdala igen.. Va hemma ganska sent så de va typ o lägga sig direkt, va helt slut ^^

Onsdagen: Upp tidigt för o åka ner till Ica o Polly på pannkaksfrukost innan vi åkte till deras gamla hus o bärde ut de sista sakerna. De åkte sedan iväg till banken så jag började städa. O de va de vi gjorde nästan hela dagen. Sen åkte vi karavan till Timmersdala. 3 bilar efter varandra ;) Hade med oss flyttskåpet fullt med saker så de va bara o plocka ut de. O sen så grejade vi o hade oss i många timmar innan jag blev hungrig så då åkte vi till Alpina o käkade mat sen hem o sova :P

Torsdagen: Jobbade på fm. Sen mötte jag upp Bitta o Johanna i stan för en fika o lite shopping. Sen hem igen för o jobba igen en stund åt mamma för de skulle iväg. Sen på kvällen så grejade jag lite hemma o gjorde tacos till mig, ica o Polly. Dom kom efter en stund, vi kikade på film men jag sov mig igenom slutet ^^

Fredagen: Grejade hemma på fm som vanligt :P Sen va de dags o jobba. Efter jobbet så åkte jag till Ekudden :) Så underbart skönt o va där ute. Väl framme så blev de sallad i förtältet med Mamma,pappa,Siw,Ubbe o Nova. De tre sistnämnda va där o campade över helgen. Sen snackades de lite o så kom Pelle o efter en stund även Offa. Dock la jag mig ganska så tidigt då jag skulle upp o jobba på morgonen.

Lördagen:
Jobbade hela dagen. Hade mkt kunder så dagen gick vääldigt fort :) Efter jobbet så vilade jag en stund men de va typ helt omöjligt så jag gjorde mig iordning för kvällen. Tog bilen in till stan o mötte upp min gamla gymnasieklass(förutom Bitta o Amanda D) på mangos o vi hade en mkt trevlig kväll. O jag hoppas vi gör om de hela snart :) Har saknat dom massor. Tog bussen hem då jag drack cider ;P

Söndagen: Upp o jobba hela dagen. Efter jobbet så va de dags o åka på kalas hos min kusin Hanna som fyllt 16. Så där va man en stund :) Sen blev de en film innan jag somnade!

// fia . HRHL2007!


Bilderna är lånade av
http://angelicaam.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0