14 sep - 26-29 augusti!

Torsdagen: Väl hemma på landvetter flygplats så fick vi smidigt våra väskor. De va bara o öppna väskan för lite varmare kläder. Åkte ju hem i jeansshorts o linne o de va liiiite kyligt kände jag ;) De blev några dötimmar på landvetter men vi spenderade tiden bra genom o kika på korten vi tagit osv.

Sen tog vi Landvetter bussen till stationen där vi köpte frukost o gick på tåget. Käkade frukost o åkte hemåt med tåget. Jag o Johanna kikade på slutet på "Sex and the city 2" o vi började kika på "Ice castles" men jag somnade. Helt slut!

Väl hemma på Skövde station så väntade jag på mina föräldrar som stod utanför. Tyson blev så glad så han skreeek o rev upp hela halsen på mig. Som jag hade saknat honom. MIN PRINS <3 Vill aldrig mer lämna honom så länge. De va riktigt jobbigt. De regnade när vi kom till stationen. Tråååk. Bitta va förbi o sa hej också :)

Väl hemma så plockade jag upp mina saker o grejade hemma lite innan jag o Tyson tog o la oss i soffan o kikade på film. Dock tog de väl typ 15 min innan jag somnade ^^ Vaknade en stund senare o va helt slut. Va med Josse o barnen på coop en sväng. Kvällen spenderade jag hos mamma o pappa om jag inte minns helt fel?

Fredagen: Gjorde inget speciellt på fm som jag minns. Städade lite kanske. På em så åkte jag o lämnade en whisky till min fasters gubbe i deras kolonilott o så va jag o checka in Emma o Hannes nya lgh innan jag hämtade upp P på stationen. Vi käkade o kikade på film!

Lördagen: Kikade på film o bara slappade. Fick nya blommor av mamma, tack :D Sen va de förfest hos Bitta. MKt trevligt o träffa alla igen :) Kvällen va lyckad. Iaf innan vi gick till stan ;) På stan blev de dock ingen mat utan korv med mos på mode då de hade stängt försäljningen av häften :S

Söndagen:
Gjorde inget speciellt. Lämnade P på stationen o bara chillade. Hade söndagsångest inför jobbet!

// fia . home in sweden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0