14 sep - 25 augusti!

Upp tidigt o packa de sista o plocka ihop alla saker. Ner o käka frukost o sen upp till rummet o ta ner alla saker o checka ut o gå ner till beachen..

Passade på o sola o bada hela dagen då de va sista dagen innan vi va tvungna o åka hem :(

Väl uppe på hotellet efter en heldag med sol o bad så va de dags o åka. Ökkes kom så Christine o han hade en liten dejt medans jag o Johanna satt o va helt slut. Trötta från dagen på stranden o dagen innan o ville bara hem. Eller jag iaf. Beställde mat på hotellet, tog 1!!! timme innan vi fick de o då fick jag inte ens rätt så sket i o säga till, sket i maten o kände mig allmänt irriterad över detta..

Sen va de dags o vänta på bussen o så innan hemfärden. O tillslut kom den o vi åkte den nästan 3 timmar långa resan till Antalya frygplats. Jag satt o kikade på "Sex and the city 2" på vägen mot flygplatsen. Vi åkte förbi hotellet som jag, Bitta, Fia o Sara bodde på när vi va i Turkiet för 3 år sen. Lite småskoj sådär ^^

Väl framme på flygplatsen så blev de o checka in väskor, o gå igenom passkontroll o så. Sen hann vi med en liten snabbsväng inne på taxfreen innan de va dags o boarda planet. Blev lite stressigt där ett tag! Väl på planet blev de lite krångel då de fattades passagerare(som de inte alls gjorde) o sen fick vi inte tillåtelse o lyfta så de tog en liten stund extra. Blev ca 30 min sena pga detta.

Men flygresan hem gick bra. Dock krånglade magen då jag inte hade ätit nåt på hela dagen :S Men jag överlevde. Sov till o från hela tiden. Dock va de inte så bekvämt så kan inte riktigt säga att jag sov. Mer vilade.. När de närmade sig landning så sa dom att de va 13 grader i Sverige. BRRR!

// fia . day 7!


Kommentarer
Postat av: sofiia :)

Saknar Turkiet sådär ganska mycket faktiskt :(

2010-10-12 @ 21:39:46
URL: http://xsofiijah.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0