Viktklubb.se

Startade upp mitt konto därifrån igen. De va tack vare den sidan som jag började gå ner i vikt...

Så nu behöver jag ny knuff så startade upp kontot där igen för o komma igång. Ska gå ner 17 kilo till. Sen är jag nöjd. Satte ett mål på 35 veckor. Så har till 19 juni 2011 på mig. Vet att de inte kommer va lätt men jag tror jag kan lyckas. Bara man har viljan eller hur?

Mår faktiskt allra bäst när jag rör på mig och äter rätt :)

Så nu är de dags för nya tag. Vill ju bli smal o lycklig :D Någon som vill joina mig? O nej jag tänker inte gå på nån soppdiet för de e bara o fuska, här blir de riktiga tag,. Äta rätt o motion, de e den riktiga biffen de ;)

Dags o sova lite :D

// fia . viktklubb.se


Kommentarer
Postat av: Z

jag hakar på! Shakesen ja höll på med förra o förrförra veckan var bara en knuff i rätt riktning så nu e de nya tag för mig med :D

Fast skapar nog inget konto där än.. får vänta o se hur mkt alla räkningar går på.. Har ju bilskatten denna månaden :(

2010-10-18 @ 11:17:30
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0