Trött.. Som vanligt ^^

Fattar inte varför jag e trött hela tiden för :( de e nog för att hösten/vintern är här o det är verkligen den värsta tiden på året. December ska vi inte prata om, längtar inte till den tunga julen :(

I måndags så va de dags för o jobba igen efter en ledig helg. Tungt som vanligt. Jobbade fm o hade en hel del o greja med som vanligt när man vart ledig helgen. Sen va de dags för babysim i Götene med Nikki o Zenita. Nikki gumman va trött så de var en lugn halvtimme i badet.

Efter babysimmet va de dags o åka hem o sen hämtade Ica upp mig o vi åkte till stan. Vi va o lämnade tillbaka ett par skor, lämnade pengar, Ica o Polly beställde varsina Iphones 4 o sen va vi på Cheapy en sväng innan vi köpte med oss en sallad från alpina o åkte hem. Väl hemma så åt jag o Tyson sallad o kikade på "Greys" o slappade. Sen gick vi ner till mamma o pappa o jag crosstrainade en stund innan jag mötte upp Ica o hundarna. Så vi va ute o gick en stund med hundarna i blåsvädret innan vi gick hem o la oss :)



Igår så låg jag o Tyson o drog oss länge i sängen innan vi gick upp o tog oss en morgon promenad, sen kikade vi på Greys som vanligt o sen va de dags o jobba igen. Jobbade o grejade som vanligt på jobbet. Hade en hel del o göra. Efter jobbet va jag nere på affärn en sväng o handlade lite frukt o bröd :) Sen va de kvällsmat hemma hos mamma o vi kikade på en film :) "Killers" med "Izzie" från Greys o hetingen Aston Kutcher, helt okej film, lite skratt här o där :)

Upp idag tidigt till jobbet. Gjorde klart alla dagsrapportet som vart i helgen o veckan. Tog sin lilla tid :S Efter jobbet så tog jag o gick ut en sväng utan Tyson. De va för kallt för honom idag o ibland är det skönt o gå själv. Gick en rejäl runda 6,5 km på dryga timmen, riktigt bra gjort. Hade på mig vrist o ankel vikter också, så blev extra vikt idag o de känns nu :)

Efter min lilla promenad så har jag bara vart i affärn o har gjort god mat o kikat på Greys. Sen va jag o mamma ute på en snabb promis med Tyson o sen har vi bara kikat på tv o nu e jag hemma o kikar på Greys igen ^^

Ne nu blir de dags o kika lite innan jag ska sova. Förkylningen har inte släppt än, blir så sur :'(

// fia . "Grey´s"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0