Torsdag o fredag :)

I torsdags va de dags o jobba fm igen.. Usch e verkligen vääääldigt morgontrött ^^ Dagen gick fort som vanligt.. Mkt däckkunder=mkt kaffedrickande för pratglada kunder.. Sen efter jobbet så gick jag o Tyson o la oss i soffan o kikade på Greys, som vanligt :)

Sen va de dags o duscha o grejer innan jag skulle pysa ner till Robert. Dags för lite smärta igen.. Dock va de bara 40 min denna gången som jag fick genomlida. Ifyllning av konturer och ifyllning av FIA! Men de gjorde ont för de. Ångrar mig att jag börjar varenda gång jag tatuerar mig för de gör så himla ont ^^


(Detta är en gammal bild men det är den som fick sig en uppfräschning)


Efter de så skrev jag med Johanna på FB innan jag åkte till stan o Bitta. Vi käkade pizza, drack julmust, åt godis o kikade på två filmer. Ungefär som de brukar se ut när vi ses, kanonkväll :)

Igår så va jag uppe tidigt o körde Anders till sjukan. Med mig hade jag Ica, vi käkade frukost på donken innan vi kikade i stan. Ica köpte födelsedagspresent till Pollyduttan som blir 24 imorgon, GRATTIS POLLY! :D Jag som inte skulle köpa mig nåt hittade en tunika på Gina som jag bara va tvungen o ha, den ska med till London :)


(Bilden lånad av: GinaTricot)

Sen när vi kommer till bilen så hade vi fått P-böter, 300 kr :( Första bötern jag fått, 10 min för länge stod vi på commerce-taket. Bara betala o se glad ut :P

Sen va vi på Chili o kikade o sen åt vi lunch innan vi åkte hem! Väl hemma va de bara o byta om o pysa o jobba!

Jobbade o efter jobbet pyste jag till mamma o pappa där de bjöds på mat. Kikade på tv o slappade. Sov dåligt pga tatueringen så va trött som satan :S

// fia . böööter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0