Mobilblogg . Min söndag

Försökte sova ut o vaknade sent men va trött än :( gick ner till mamma o åt frukost innan vi åkte till stan. Vi va o kikade lite. Handlade lite grejer till vardagsrummet, grejer till ögonbindel o amerikanska muffinsformar till min pappa ;) sen åkte vi hem o jag kikade på greys o slappade :) sen gick jag till jobbet en sväng o bankade pengar o fick även fylla i allt som fattades på dagab. Sen så åkte jag till stan o hämta Bitta o vi gick till pims. Där mötte vi Agnis o vi satt i flera timmar o käkade god mat o pratade om allt möjligt. En mycket trevlig kväll <3 efter de så kollade jag på greys som vanligt innan de va dags o sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0