Min vecka!

Har ju lovat Johanna o uppdatera flitigt nu när hon inte är här hemma längre! SAKNAR DIG REDAN GUMMAN, Tyson o jag kanske flyttar till dig ;D <3

I måndags så jobbade jag fm. Sen åkte jag direkt till Götene o mötte upp Z o mitt fadderbarn Nikki. Dags för första babysimmet av 9 :) Va jättemysigt o va med på babysimmet o Nikki va garanterat en fisk i sitt förra liv, va hon sprattlade o skrattade godingen <3
Efter de så åkte jag hem o gick ut med Tyson o gick förbi Ica o hundarna o snackade lite! Sen så va de dags o gå hem o städa lite innan Bitta kom. Tanken va att vi skulle äta räksallad men de blev hemmagjorda hamburgare, o så kikade vi på tv bara, båda va ganska trötta som vanligt ;)

I tisdags så sov jag o Tyson ut lite. Fick ett litet jobbigt besked på förmiddagen som gjorde dagen allmänt jobbig då de blev en hel del tankar :( Sen gick vi på 1 timmes promenad då jag behövde rensa tankarna lite. Sen så va de dags o jobba. Va lite ledsen o nere hela dagen så de gick väääldigt segt o jobba :S Efter de blev de lite Greys på kvällen!

I onsdags så va jag o Tyson ute på en riktigt långis. Först gick vi 50 min själva sen mötte vi upp Ica o hundarna o gick 40 min till! SKÖNT! Sen så åt vi lunch o kikade på Greys innan de va dags o jobba ;P Efter jobbet va jag trött som alla andra dagar denna veckan så blev lite mer Greys avsnitt ;) En massa sms skickades också, suck! Blickar framåt!

Igår(torsdag) så jobbade jag på fm. Började med de där jävla däcklistorna, vilket arbete, suck! Efter jobbet så gjorde jag o Tyson ingenting, gick en prommis innan mamma slutade. Va trött o sliten! När mamma slutat så åkte vi till Bröderna Anderssons i Tboda. Dom hade midnattsöppet med flera specialerbjudanden. Va sugen på en ny sängbotten. Den jag hittade kostade 14990:- så väntar ett tag till. Min pengar måste gå till bilen nu ;)

O idag så sov jag o Tyson ut. Att va inne på 12 arbetsdagen i rad kändes. Förkylningen är fortfarande kvar o de suger :( Så har vart helt slut hela veckan. Jag o Tyson tog en liten sväng innan vi satte oss o kikade på Greys. De e verkligen beroendeframkallande de programmet ;) Sen va de dags o jobba. Höll på med däcklistorna hela em o kvälllen men borde kunna färdigställa dom på måndag förhoppningsvis :)

Sen efter jobbet gick jag ner till mamma o pappa där de bjöds på hemmagjord pizza o så kikade vi på tv. Sen messade Ica o frågade om jag ville komma ner till dom så de gjorde jag. Vi snackade o kikade på "the last airbender", dock somnade jag till på samma ställe som sist, TYPISKT! Sen följde de mig hem.

Väl hemma så satt de dock bara 3 pojkar kvar i mitt vardagsrum. Innan va de nog 12 iaf ^^ De spelade wiifit o drottningen va tvungen o visa hur man gjorde ;) Sen så snackades de lite innan de gick o här sitter jag nu :D

O nu ska jag ta o sova, Tyson sover hos mamma o pappa men vet inte när han kommer imorgon bitti så lika bra o lägga sig så man inte går runt som en zombie imorgon. Så förbannat skönt med ledig helg, ska inte göra ett skiiiiiiit!

// fia . vill ha mig en ny säng



En sån här biffig säng vill jag ha. 2 bottnar o sen 2 madrasser över de! Bilden lånad av: http://vikingbeds.henrix.bluerange.se/Beds.aspx?name=Valhall%20Continental

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0