Min snöiga torsdag..

Japp imorses så va de kallt men inte trodde jag att årets första riktigt stora snöfall skulle komma idag..

Vaknade av att telefonen ringde kl 6 imorses, brorsan ville låna min bil. Gud va rädd jag blev, trodde de hade hänt någon nåt :S

Gick inte upp förrän 9,30, gött som fan o sova :) Har legat o hostat en del inatt så man blir ju trött av de :( Gick ut med Tyson o spenderade hela fm innan jobbet i soffan o kikade på "grey´s" som vanligt, va helt slut :)

Precis när jag skulle gå in i duschen innan jobbet så kom snön. En jävla massa snö o sen så töade de bort men nu snöar de som fan igen o nu lägger de sig :(

Hade massor o göra på jobbet idag, fakturor, kunder, däckkunder, osv, listan kan göras låååång.. Så dagen gick väldigt fort.. Syndade o smakade på apelsintårtan som vi fått av en kund, riktigt god va den :)

Efter jobbt så har jag vart hos mamma o pappa o här e jag än. Har ätit korv med bröd, kikat på CSI miami o kikar nu på "criminal minds". Ska snart gå hem o sova. dags o jobba imorgon bitti igen ;/

// fia . hatar verkligen snö!!


(På förmiddagen hemma)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det måste du :D så grymt nice där!

2010-10-24 @ 00:24:05
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0