Måndag, tisdag o onsdag...

Veckan har gått fort fram som vanligt..

I måndags så gjorde jag inget speciellt på morgonen, kikade på tv o tvättade o städade innan jobbet :) Sen jobbade jag. Efter jobbet så gick jag o handlade kvällens goda mat. TACOS! Ica o Polly kom förbi o vi käkade god mat o kollade på film. En kanonkväll :)

Igår så jobbade jag fm. Hade massor o göra då tisdagar är den dagen då alla varor kommer på jobbet, samt tidningar o tobak. Efter jobbet så la jag o Tyson oss i soffan o bara myste o glodde på tv :) De e sånt väder ute just nu, pissväder alltså :( Sen gick jag till Annelie där de bjöds på mat o så snackade vi lite :) Saknade Johanna väääldigt mkt, skulle gjort vad somhelst för o haft henne hemma just igår o bara prata med henne. Usch va jag saknar dig gumman, flytta hem NU! OKEJ? <3

Idag så sov jag o Tyson tills halv 11. Sköööönt :D Sov första natten med min nya egengjorda ögonbindel, vilket har gett mig huvudvärk idag ^^ Innan jobbet så kikade vi som vanligt på tv. Grey´s är verkligen beroendeframkallande. O nu måste jag köpa säsong 4 för finns ingenstans på nätet eller att hyra :/ Sen har jag bara jobbat, dagen gick fort som vanligt :) o sen va jag nere hos mamma en sväng o sagt hej o ätit färska tekakor o nu sitter jag i soffan o kolllar på "Grey´s" ;)  Anders va precis o lämnade min bil o lämnade av min julklapp till mig själv :D Ska visa den i ett annat inlägg!

// fia . grey´s beroende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0