Ledig helg :D

Va härligt med helg o va ledig. :D Känns ganska skumt o va ledig två helger o jobba en! Är van o jobba varannan ^^ O denna helgen har vart lugn. Har verkligen vart helt slut...

Igår så sov jag till 11 o sen låg jag o drog mig en stund innan jag gick ner till mamma o pappa. Sen så åkte jag o mamma en sväng till Mariestad o kikade på Mio en sväng.

Resten av dagen gick åt till o göra vinterdäck listor, kika på Grey´s o slappa i soffan! Sen blev de korv i baguette till kvällsmat, mumma! Kikade också på "pretty women", den filmen e ju underbar :D

Sen gick jag hem o sen så ringde bror o ville ha skjuts hem. Blev lite sur då de va 2 från början o sen 5. Suck! Men i bilen hemåt blev de en del diskussioner o man kan bara säga en sak. En hel del dumma o knäppa saker säger man på fyllan! HAHAHA!! ^^ Väl hemma vid halv tre så somnade jag gott!

Imorses så vaknade jag vid 11, låg kvar i sängen till halv 1 innan jag gick o hämtade Tyson hos mamma o pappa :)

Väl hemma så började jag röja o städa! Fy fan va skitigt det va här. Fick diska för hand då min diskmaskin o jag inte kommer överens för tillfället! Dessa maskiner!

Sen kom Zenita, Johan o barnen förbi på en fika då de hade vart i Skövde o handlat skor! Så vi fikade o pratade lite innan de fick åka hem, alltid lika kul o träffa dom <3

Efter de så möblerade jag o mamma om på jobbet, blev riktigt bra faktiskt. Har lite o göra imorgon bara så kommer de bli perfekt :D

O nu på kvällen har jag dammsugit, duschat o vart hos mamma o pappa o ätit våfflor :)

O nu sitter jag i soffan o kikar på Grey´s igen, som sagt, de e beroendeframkallande ^^

// fia . ledig helg!


Bilden lånad av:

http://images.dvdcollects.com/upload/uploadfiles/greys_anatomy1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0