12 okt . 20-26 september!

Måndag: Jobbade. Sen åkte jag o Ica till Hjo till hem o hobby o kikade lite. Hittade bara ett par gardiner till hallen, lite ljus o småskit som vanligt ;) Sen åkte vi o kikade på rusta o chili med innan vi åkte o kollade på gardiner! Sen åkte vi hem o jag grejade hela kvällen i lägenheten, blev så bra :)

Tisdag: Grejade ännu mer på fm innan de va dags o jobba! Jobbade o sen va jag, Ica, Sanna o Polly på en promenad :)

Onsdag: Jobbade på fm. Sen va jag på vårdcentralen o kollade upp min fot. Hade en inflammation i senan i fram så blev ordinerad 3 veckors vila samt pillerknaprande. Suck! Efter de så åkte jag o mötte upp Bitta i stan o vi plöjde igenom en hel del affärer innan vi åkte hem till mig o käkade tacos. Malin Lj kom o joinade oss också. Jag gjorde dessutom en ny fotovägg i hallen :)

Torsdag: Städade på fm. Gjorde de superfint i lägenehten. Malin va förbi o färgade mitt hår igen o så hjälpte hon mig o baka 2 cheesecake till kvällens ljusparty :) Jobbade o skutade lite tidigare! Vi va 15 st med mig o Siw inräknat. Kul att så många kom! O cheesecaken va helt underbar. Dock hände de lite saker på kvällen som jag blev lite sur över. Men har pratat igenom de med den enda personen som betyder nåt för mig!

Fredag: Grejade hemma på fm innan de va dags o jobba. Efter jobbet åkte jag till Mariestad för en filmkväll med Julia o Joni. Stötte på 3 älgar i första rondellen i Mstad. Vilken grej. De gick in mot stan, har filmat de. Julia tyckte de va kul o se dom iaf ;) Tyson o deras katt Märtha gick väl sådär bra ihop men vi överlevde kvällen :D

Lördag: Vaknade tidigt o gick upp. Sen åkte jag o mamma till Östergård utanför väring o kikade på lite heminredning. Köpte ett jättefint smideshjärta :) Sen åkte jag o Ica till stan o handla kläder :D Väl hemma va de bara o duscha o byta om innan Johanna kom. Sen droppade folket på! :D

Hade en askul kväll o vi va närmare 40 pers, tur att min lägenhet är så pass stor så alla rymdes ;) Klockrenast va när Victor somnade på toan ^^ Hade en bra kväll med mkt sprit, mkt trevligt folk o en liten tur till lekplatsen o sjunga lite julsånger med mina favvotjejer <3



Söndagen: Vaknade av att Johanna grejade i köket. Hon hade städat hela lägenheten nästam, plockat bort alla burkar osv! GÖTT! Gick ner till mamma o pappa o va där hela dagen o bara softade. Kikade på tv o gjorde absolut ingenting! :D Senare på kvällen så hjälpte jag Johanna o flytta o gick en hel del i trappor ;) Sen blev de film innan de va dags o sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0