3 okt . 13-19 september!

Måndag: Va ute o gick på förmiddagen o sen jobbade jag.

Tisdag: Jobbade. Grejade i trädgården sen gick jag o Anders en promenad i spåret med Tyson :) Sen plockade jag om lite i lägenheten. flyttade lampor osv :P

Onsdag: Va uppe tidigt o crosstrainade. Sen så va jag o Ica ute o gick med vovvarna en sväng :D Sen så åkte jag o mamma till Lidköping o mötte upp Z o F utanför tingsrätten. Äntligen dags för rättegånget mot mitt ex ang stöld av datorer. O jag var huvudvittnet. Fick sitta o vänta utanför medans de andra va inne i rättsalen o sen så va de min tur. Svarade på de frågor som gavs o sen va de klart.
Efter de så åkte jag o mamma till dafgård o mötte upp Ica o hennes lillebror Andreas. Sen på kvällen kommer jag inte ihåg va jag gjorde ^^ Jo jag o mamma gick en sväng i spåret med Tyson o letade efter svamp!

Torsdag: Jobbade. Va ute o gick. Sen kom Bitta o Johanna o de gjorde hamburgare o vi kikade på film o vårt nya favvoprogram "kungarna av tylösand" o hade de mkt trevligt :)

Fredag: Jobbade em o sen åkte jag till ekudden där de andra åt ostbricka o drack öl/vin o jag åt pizza o drack cola zero ;) En mkt trevlig kväll med trevliga människor :)

Lördag: Upp tidigt för o åka o jobba. Jobbade hela dagen. Gick fort som vanligt, sen åkte jag till ekudden igen. Grejade med bilen o städade ut den :) På kvällen blev de fisk o bröd, mumsigt :)

Söndag: Uppe tidigt för o åka till jobbet igen. Jobbade hela dagen. Sen va de dags o gå o rösta. Första gången för min del ^^ Sen efter de kom Malin Lj o vi åkte till stan o handlade o åt god mat o hon färgade mitt hår :)

// fia . dagarna går så fort...



(Bilden lånad av kanal5play.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0