12 okt . 4-10 okt

Måndagen: Jobbade på fm! Började redan känna mig trött o förkyld :( Efter jobbet träffade jag Bitta i stan o vi shoppade lite. Blev ett par jeans, ett par skor o en tshirt. Efter de åkte jag hem o grejade lite hemma.

Tisdagen: Va ute o gick på fm. Gjorde ganska så ont i foten så tog de lugnt. Va rejält förkyld också :( På kvällen va jag helt slut så spelade Sims o slappade. En ganska sjuk sak hände också, kompressorn. De säger allt :P

Onsdagen: Jobbade 7,30-17,30. Hände en liten småkul sak när jag åt också, hahahahhahahaha! Bytte om o sen så hämtade Ica upp mig o jag, hon o Johanna åkte till stan. Mådde egentligen skitdåligt o hade feber men ville så gärna följa med. Vi åt på Mangos o hade en trevlig kväll ihop, Bitta va med också! Avskedsmiddag för Johanna. Drack en riktigt god strawberry daquiri också! Efter middagen så åkte jag o Johanna hem till mig där vi åt chokladkaka som Johanna gjorde o kikade på tv. Greys o Kungarna av Tylösand :) En kanonbra dag <3

Torsdagen: Vaknade o mådde väldigt dåligt men bara o gå upp o jobba heldag. Mamma va ju sjuk så hade inget val. Jobbade 7,30-19,15. Riktigt tungt var de faktiskt. Va en sväng inne på banken o fixade med lånet på bilen så nu har jag köpt bil, vuxenooäng där o äga en raggarbil :) Pappa luyckades även köra sönder mina ena alu.fälg så de va köpa en ny till mig ÅÅ

Fredagen: Jobbade fm. Sen så slappade jag o Tyson lite innan Bitta kom! Vi skulle egentligen ha vinkväll men vi va trötta efter en jobbig arbetsvecka så blev taco o filmkväll istället :)

Lördagen: Upp o jobba. Dagen gick fort så de va skönt. Efter jobbet va de dags o färga håret svart o göra sig iordning för kvällen. Tanken va att jag skulle va nykter men så blev de inte ;) Började med o spela kort o dricka en massa. Så kvällen började riktigt bra :) Fulla o goa blev vi innan vi gick ner till Stadshotellet där vi dansade, lyssnade på musik o snackade. En bra kväll med lite alkohol men också alldeles för lite mat så blev lite snurrg ett tag ^^  Kanonkväll gumman <3 Fick skjuts av Kalle hem o sov asdåligt hela natten :(

Söndagen: Upp tidigt, mådde inte alls bra. Jobbade i slowmotion. Hade sällskap av Annelie på morgonen, hon skulle va en perfekt arbetskamrat :) Jobbade till 16.15 sen åkte jag o sa hejdå till Johanna. Usch va jag kommer sakna henne :( Kommer bli tomt utan henne här hemma. Men ses ju om några veckor igen då jag o Bitta åker till London :)
Efter de så va jag hemma en sväng hos mamma innan hon skjutsade mig till Mstad o Malin. Va o vände hos Malin innan Ica o Polly kom o hämtade mig o vi beställde pizza. Sen tillbaka till Malin o åt pizza sen åkte Ica o Polly o jag o Malin kikade på film. "the last airbender", asbra men sov en stund så måste kika på den igen ^^ Åkte hem o sov sen :D

// fia . jobbig vecka med 62 timmar med arbete samtidigt som jag hade feber o va superförkyld men en kanon onsdag o lördag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0