Torsdag o fredag,o lite London...

Torsdag: Vaknade tidigt o packade de sista i min väska till London :) Sen va jag o Tyson ute en sväng o gick innan de va dags för jobbet. Efter jobbet så pyste jag ner till Ica o Polly o käkade mat o färgade håret :) Sen va de bara o pysa hem o lägga sig tidigt för man skulle upp tidigt dagen efter!

Fredag:
Upp tidigt o jobba. Som vanligt en massa däckkunder! Jobbade o sen blev de en snabb dusch innan jag o Tyson tog en snabb promenad innan jag va tvungen o åka till stan. Bosse va snäll o körde in mig så slapp min bil stå  i stan över helgen! Vi va o hämtade ett paket åt pappa innan han lämnade mig hos Bitta. Där fyllde vi min resväska med Bittas grejer innan vi drog till stationen o väntade på tåget. Tog oss en korv i väntan. Väl på perrongen så mötte vi min faster o mitt kusinbarn Jonathan, han skulle också med tåget till Gbg fast han bor ju där så inte så konstigt ^^

Efter en tågresa med trångt benutrymme o en sovande Bitta så va vi framme på stationen i GBG. Där växlade vi pengar o tog bussen till GBG city airport. Där fikade vi o checkade in väskan innan de va dags o gå igenom diverse kontroller. Vi klarade oss bra förutom mitt lilla misstag o glömma att ta ur drickaflaskorna men bara o slänga dom ^^ Sen köpte vi parfymer innan vi fick vänta på planet. De va lite försenat men sen va vi väl ombord.

Resan gick bra, satt längst bak, lite otäckt men de gick. Hade en knepig gubbe bredvid mig ^^ Tillbringade flygresan med o läsa o sova lite :) Väl nere på engelsk mark så va de o fixa Oysterkort o biljetter t&r till flygplatsen o sätta sig på bussen mot Victoria station.

Väl framme så letade vi efter Johanna o Linda men de kom efter ett tag då jag o Bitta gick åt fel håll. Vi satte oss i en taxi mot deras område - kensall Green o Lushington road. Gött med taxi, regnade ju massor när vi kom ner! Väl i deras lägenheten så bjöds de på nudlar innan de va dags o sova. Då va klockan närmare 4 svensk tid= mkt trötta resenärer!

// fia . LONDON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0