Onsdag, torsdag, fredag, lördag o söndag förra veckan!

Onsdag: Grejade i lägenheten på fm o kikade på "Greys" o slappade. Jobbade. O sen blev de soffan o "Greys" på kvällen :)

Torsdag: Jobbade på morgonen. Efter jobbet så städade jag, tvättade o diskade :)

Fredag: Sov länge, handlade, gjorde cheesecake o gjorde iordning en del av maten innan kvällen :) Jobbade.

Efter jobbet började jag med maten o sen kom Ica o Bitta. Vi åt god mat, ugnsbakad kyckling, potatis o morötter i ugn o vitlökssås :) Ica o jag drack vin, Bitta va ju tvungen o komma hem o hon skulle jobba dagen efter, dumt o va bakfull då ^^ Men så mkt vin fick vi inte i oss för vi pratade så mkt :) En mkt trevlig kväll med underbara vänner <3



Lördag: Sov ut länge :) Skööönt! Sen åkte jag o mamma till bröderna Anderssons i Tboda där jag skulle kolla på ett soffbord.. Hittade ett bra soffbord som jag beställde. Skitsnyggt :) Dock kom jag inte därifrån med bara ett soffbord. Men sen beställde jag mig en ny säng också. Shame on me. Skulle ju inte men kunde inte hålla mig när jag började testa de olika sängarna. Som om 3 veckor så kommer mitt soffbord o min nya dyra o underbara säng hem till mig :)



Efter de så åkte jag hem o vilade lite innan jag åkte till Mariestad, Kvällen spenderade jag med Malin o Max. Va han e söt den lille skiten <3

Söndag: Upp o äta frukost innan de va dags o åka till Ikea i Jönköping. De blev lite handlat där också. En tvbänk Bestå i högblank vit. Dock glömde jag o köpa dvdhyllan som skulle va över, va så stressad i slutet ^^ Handlade lite annat smått o gott också :)

Väl hemma så började jag montera ihop tvbänken o de spendera jag hela kvällen med. Sen kikade jag på "private practice" hela kvällen :)

// fia . shoppingbekymmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0