Måndag o tisdag! :)

Upp vid halv tre på natten för o åka hem från Johanna. Hade typ sovit 2 timmar så va liiiite trött bara ^^ Gick till bussen o hoppade på den o sa hejdå till Johanna. Sen så va de dags o försöka hitta den andra busshållsplatsen innan den andra bussen gick. De va en stunds letande innan vi frågade en om vägen o då va de bara runt hörnet. Förvirrade turister mitt i natten.

Sen på den bussen innan vi gick av vid Victoria station som inte låg där den låg sist ^^ Men vi hittade efter en lång stund med letande o springande över övergångsställen! Väl framme så va de dags o hoppa på bussen till Stansted. På flygplatsen åt vi frukost o så innan vi satte oss o flög hem. Sov hela flygresan, skööönt!

Väl framme i Gbg så åkte vi till stationen där vi åt lunch o fikade innan vi åkte tåget till Skövde. Där gick vi hem till Bitta o tömde min väska på hennes saker innan Bosse o hämtade mig o åkte hem o hämtade Tyson hos Anders. Så resten av dagen igår så va jag hos mamma, kollade till farmor o farfars grav o slappade. Sen va jag hemma o plockade upp väskan innan jag somnade ^^

Idag så gick jag upp tidigt, trött som faaaaan verkligen. Kände verkligen för o sova 5 timmar till typ ^^ Hade en stressig dag på jobbet då de fanns en hel del o göra från helgen osv o så kom snöööön också så va mkt kunder, precis överallt typ ^^ Va skönt o sluta sen för va helt slut i huvudet.

Efter jobbet så vilade jag en stund o kikade på "Sex and the city 2" innan jag hjälpte mamma o skotta på jobbet o kika på "Grey´s". Sen pyste jag till Ica o Polly i snöovädret o firade Polly. Bitta, Robban o Juha joinade o vi åt tårta o kakor! Sen spelade vi " Med andra ord" o här sitter jag hemma i soffan o fryser o kikar på "Grey´s" som vanligt ;)

// fia . SNÖÖÖÖÖÖ :(


(Bilden är tagen från flygplanet, moln över vatten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0