Mån, ons, tors, fre, lör o sön förra veckan ;)

Mån: Grejade hemma på förmiddagen. Julpyntade o grejade. Blev så himla fint :) Jobbade o sen grejade jag hemma igen lite till.. Inte lätt o få ordning på alla krukor, gardiner, lampor osv ;) Malin va förbi med dvdhyllan också, hon va så gullig o va o köpte den åt mig, TACK :)

Ons: Tyson o jag tog en sovmorgon. Grejade i lägenheten igen, plockade ordning i garderoben osv så att sotarn som skulle komma på torsdage kom upp på vinden. Sen va Bosse uppe o vi montera upp tvfästet o dvdhyllan, blev kanonbra! Sen så jobbade jag. Efter jobbet så la jag mig i soffan o glodde på tv o bara softade :)


Såhär ser det ut i mitt tvrum numera, riktigt jävla nöjd :)

Tor; Jobbade fm. Hela eftermiddan o kvällen spenderade jag o Tyson under täcket i soffan. Kikade på tv, läste o sov om vartannat! Riktigt slappardag!

Fre: Dammsög o grejade i lägenheten som vanligt. Plockade ner min sängstomme o gjorde iordning för min nya säng som borde dyka upp snart. Sen va de dags o jobba! Efter jobbet gick jag ner till mamma o pappa o spenderade kvällen i deras soffa, va helt slut!

Lör: Sov uuuut! Underbart. Sen gick jag o mamma på inredningsparty hos Jenney. Handlade 4 ljuslyktor på en bricka, riktigt nice! :D Efter de så bosatte jag mig i mamma o pappas soffa i värmen. Kikade på tv, läste o bara chillade i kylan! På kvällen så åkte jag med mamma o pappa till Mstad. De tog med sig Tyson o åkte till Tboda medans jag spenderade kvällen hos Julia o Joni! Riktigt bra kväll <3

Sön: Vaknade av att mamma ringde o väckte mig. Upp o göra sig iordning i snöovädret. Sen åkte jag o mamma till stan. Självklart att hon fick köra, har inga planer på o köra bil än på några månader.. Handlade lite julklappar, skor till mig själv o lite julgrejer som jag behövde! Sen hem o chilla hos mamma o pappa. Sen på kvällen gjorde jag o mamma våra pepparkakshus, mitt gick i rosa o vitt tema ;) Skitsnyggt. Sen hem o nana!

Mitt fina pepparkakshus, mina nya asniceiga skor!

// fia . julpynta är nice!

Kommentarer
Postat av: Robban

Fan va snyggt de blev vid tv:n :-)

2010-12-10 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0