30 dagar av sanning - dag tre - mina föräldrar

Min pappa heter Björn. Han är egenföretagare som alltid jobbar. Jag är imponerad hur mkt han orkar, han är inte ung längre men ändåså gör han vääääldigt långa arbetsdagar. Han är en duktig däckförsäljare o bilmekaniker o han håller låga priser så han har maaaasssooorrr med kunder från hela Skaraborg, STOLT :)

Min pappa är envis, snäll, rolig, pratglad osv, listan kan göras lång. Världens bästa pappa :) Min pappa e verkligen väldigt pratglad o träffar du honom en kväll så har han garanterat berättat hela sin livshistoria. O han gillar verkligen o prata om bilar som är hans stora passion. Själv äger han 3 1/2, den halva äger han ihop med min kusin ;) Min pappa e väldigt lätt o få precis vad man vill av, man bara ber lite snällt om man kan få pengar till en resa tex så brukar man få de ;)

Min mamma heter Ann-Louise men kallas Lollo. Hon jobbar på min pappas firma precis som jag. Hon är världens bästa mamma, hon är min bästa vän. Brukar berätta det mesta för henne för hon brukar alltid lyssna. Sen kanske hon inte alltid ger svaren man vill ha men hon lyssnar iaf o berättar inte för nån annan :)

Hon är snäll, godhjärtad, pedantisk, lojal osv! Min mamma älskar inredning, att byta gardiner o handla nya grejer till hemmet, de har jag ärvt från henne ^^ Min mamma älskar verkligen Tyson och hon ser honom som ett barnbarn, ni ska se hur hon behandlar honom :)

Min uppväxt var kanonbra. En trygg uppväxt med föräldrar som vart tillsammans sen de var 16 och 17 år gamla :) Äkta kärlek där! <3 Gud va jag älskar mina föräldrar o jag hoppas innerligt att de inte lämnar mig på måååååånga år!

// fia . mami o papi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0