30 dagar av sanning - Dag 8 – Ett ögonblick.

Ett ögonblick av vad? De finns så många ögonblick som man alltid kommer minnas. Såna med glädje o såna med sorg...

Några ögonblick med glädje var:
- Studenten, vilka minnen när man gick ut där. De va ett ögonblick av ren glädje!
- När jag tog körkort, vilken underbar känsla de var när man klarade uppkörningen!
- När jag hämtade Tyson, kärlek från första stund!
- När Zenita frågade om jag ville va fadder till Nikki!

Några ögonblick av sorg:

- När min farfar, farmor, morbror, mormor o morfar gick bort... <3
- När min mamma fick en hjärtinfarkt, hon överlevde men gud så ledsen jag var, det ögonblicket när min pappa berättade de kommer aldrig att forsvinna, de är alltid i bakhuvudet.

Oftast kommer man ihåg de jobbigaste o sorgsna ögonblicken allra mest. Eller jag gör det iaf..

Ne känner inte för o skriva om sorg, jag är alldeles för nedstämd för de, December är snart här o de värker redan i hjärtat av saknad...

// fia . moments!



Kommentarer
Postat av: Evelina

STOR VARM STYRKEKRAM VÄN!! Ifra meg o kitty

2010-11-29 @ 00:00:53
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0