30 dagar av sanning - Dag 6 – Min dag

Började med att klockan ringde 6,58. Snoozade två ggr innan jag gick upp. Att snooza e farligt gött alltså! Vill aldrig gå upp ^^

Väl nere på jobbet så gjorde jag iordning allt som ska va på morgonen o sen öppnade jag! Första kunden på morgonen va så snäll o sopade av trappen åt mig! Dagen på jobbet gick fort. Hade massor med fakturor o fixa, göra dagsrapporter, fylla på varor o sen kom tidningarna, tobaken o dagab så va full rulle o va inte ifrån jobbet förrän 2!

Efter de så slappade jag o Tyson i soffan. Kikade på 2 avsnitt av "Grey´s" o myste :) Efter de så gjorde jag rent akvariumet o bytte till ett annat akvarium som nu står i hallen istället, blev jättebra. Fattas bara en växt o några mer fiskar :)

Sen satte jag upp julgardiner i köket o bytte ut till röda krukor som matchade bättre än de rosa som var nu ;)

Sen började jag bygga dvdhyllan som Malin va så gullig o köpte åt mig o levererade ^^  De gick väl bra. Nu behöver jag bara nån som hjälper mig att sätta upp den på väggen ihop med tvfästet som jag inte fått upp än! Suck!

Sen har jag bara röjt i lägenheten. Vikt underkläder, plockat bort lampor som inte behövs nu när alla julgrejer e uppe :) Tyson gick med mamma hem så nu sitter jag här vid tvn o ska gå ner o hämta honom om en stund. Han ville så gärna gå med henne så såklart han fick de! Jag har avnjutit en god kvällsmat. Tacokyckling o pasta :) MUMS! Har kikat på "CSI miami" en stund o nu är de "NCIS", älskar de programmen :)

Sen blir de o hämta herren o sova tror jag, kanske läsa lite. Började i "True blood" boken men har totalt glömt bort den men kanske blir "Harry Potter o dödsrelikerna"!


(London-Johanna o de två turisterna inne på Westfield,London)

// Fia . my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0