30 dagar av sanning - Dag 2 – Min första kärlek

Min allra första kärlek hette Fredrik. Han var även mitt första riktiga förhållande. Jag tar inte med såna som va när man va yngre för det var inte på riktigt ;)

Fredrik var en kille som jag träffade genom en kompis till mig som var hans dåvarande flickvän. Lite sjukt jag vet. När de gjorde slut så började vi smsa och skriva på MSN o en lördag åkte jag ner till honom. Sen träffades vi några gånger innan vi kom fram till att vi var ett par.. Fredrik fick mig att må bra och vi hade kul ihop i början.. Jag var kär. Vi spenderade lite mer än 2 år tillsammans innan vi gjorde slut.

Vi flyttade tillsammans efter ca 9 månader tillsammans till hans lilla lägenhet i Mullsjö. Såklart var det jobbigt för mig att vara så långt ifrån min familj. Sedan tog vi de stora beslutet att flytta närmare mina föräldrar o tillbaka till Fredriks hemort till ett hus i Götene. Ett hus som vi tillsammans gjorde iordning, tapetserade, målade osv men de tog på förhållandet.

Och när Fredrik träffade en ny som han kände mer för så gjorde vi slut. Just vid de tillfället kändes de jobbigt efter de åren men idag är jag glad för vår tid o tacksam för att vi inte är tillsammans än! Inget illa mot Fredrik, han är en jättesnäll kille men han var inte rätt för mig. O jag väntar fortfarandepå "Mr Right" efter 2 förhållanden. Men jag vet att han finns där ute för jag har inte träffat honom än :)

// fia . vart är min Mr Right? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0