30 dagar av sanning - dag 1

Sara Sofia Therese Blomqvist föddes en regnig onsdag den 21 December 1988. Jag var ett kolikbarn o skrek de första 6 månaderna. Min brorsa var en riktig retsticka när jag var liten o nöp mig alltid i armen när jag låg o sov så jag skulle vakna. ^^

Jag bodde i lilla Timmersdala tills jag blev 17 då jag flyttade hemifrån. Min familj består av pappa Björn, egenföretagare som alltid jobbar, mamma Ann Louise(Lollo), en godhjärtad o min bästa vän och storebror Tobias(Tobbe), retstickan som aldrig kommer bli smartare än sin syster ;)

Numera bor jag i en härlig fyra i Timmersdala :) Har hunnit med o bo på några olika ställen efter att jag flyttat hemifrån. Mullsjö, Götene, Timmersdala, Skövde o Timmersdala ^^ Har även hunnit med lite olika jobb. Restaurangbiträde, pizzabagare, smyckessäljare, tupperwareförsäljare o så butiksbiträde. Här har man hunnit med lite olika saker.

Jag tror att mina vänner tycker att jag är snäll, rolig, envis, lite småbitchig o bestämd. Och jag är precis sån ^^Tycker om att bestämma för gillar o ha koll på saker o ting.

På fritiden så tycker jag om att umgås med kompisar, kika på film/serier, gosa med Tyson, greja i lägenheten, resa, shoppa eller va ute på en promenad med bra musik i öronen.

Ne men mer behöver ni väl inte veta ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0