30 maj . 17-23 maj!

Måndagen: Jobbade 7-13 sen så var de dags för årets första begravning. Farmor denna gången. Begravningen va fin o självklart e de lika jobbigt varenda gång man måste gå på såna "trevliga" saker. Efter begravningen va de mat o fika i församlingshemmet innan jag gick hem o jobbade 16-19 igen. Efter jobbet glodde jag på serier!

Tisdagen:
Jobbade förmiddag. 7,30-14. Josse va med mig o testjobbade denna dagen. Gick kanonbra! På kvällen så blev de o göra sittning nr2 av tatueringen. Gjorde dock inte lika ont denna gången. Eller de gick väldigt smärtfritt denna gången. Malin, Josse o Alex va med som stöd. Efteråt så gick jag o Malin o kollade på graven o alla blommor. Så fint <3


Onsdagen: Kommer inte ihåg va jag gjorde på fm, tror att jag o Josse va i stan om jag inte minns helt fel men jobbade på eftermiddagen iaf ;P

Torsdagen: Jobbade fm sen så åkte jag till Lidköping till mina smågummor Nikki o Nora o så självklart Z. Vi va o kikade på en ny bröllopsklänning till Z då hon ångrat sig. Hon hittade en kanonfin som kommer bli perfekt den 7 augusti när hon blir fru Ahlin :) På kvällen gjorde jag nog inget :P

Fredagen: Gjorde inget speciellt på förmiddagen, softade! Sen så jobbade jag. Efter jobbet så åkte jag till Emma bitchen. Vi käkade köttfärspaj o kikade på "500 days of Summer". Helt okej film. Helvete va de regnade den dagen!

Lördagen: Jobbade 8,30-15.15. Sen pyste jag till Josse o barnen. Vi hade myskväll o käkade god mat, busade o hade de allmänt trevligt. Va även o skjutsade min bror till olstorp, men fick vända på vägen tillbaka till Tdala då han inte orkade stå i kö.
Söndagen: Sovmorgon då vi inte öppnade förrän 10! Fick ett samtal på morgonen som gjorde mig arg hela dagen typ ^^ Jobbade till 15.15 o på kvällen så va jag hos mamma o pappa o bara softade!

// fia . simply the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0