30 maj . 10-16 maj!

Måndagen: Jobbade några timmar på morgonen. Sen drog jag o Josse o barnen till stan där det inhandlades tyg till husvagnen. Gissa i vilka färger de ska gå i? ;) Sen va jag ute o gick två rundor i spåret med Tyson o sen va jag o Josse på gymmet o jag crosstrainade!


Tisdagen: Va ute o gick två rundor i spåret med Josse på morgonen. Sen jobbade jag hela dagen sen så drog vi till gymmet :)

Onsdagen:
Jobbade några timmar på morgonen o sen drog jag o Josse till Hjo. Där handlades de en del roliga saker till husvagnen på hem o hobby. Åt även mat i hamnen(ÄCKLIGT) o sen åt vi mjukglass innan vi åkte till skövde o provsatt Chili´s soffor för typ tionde gången ^^ På kvällen kom Ica, Emma o Sanna hit o vi hade en mys/tacokväll o käkade gott o snackade massa skit. Sanna o Ica åkte inte hem förrän riktigt sent!

Torsdagen: Jobbade 8,30-16.15. Kristihimmelfärdsdag. Trött som satan. Kommer inte ihåg va jag gjorde på kvällen!

Fredagen: Jobbade på morgonen sen så åkte jag till Mstad där jag mötte upp Malin o Max. Sen åkte vi till Ikea i örebro. Handlade en massa saker till husvagnen men nu har jag allt ;D På hemvägen åt vi på BK, riktigt gott! Sen åkte jag raka vägen hem till Anders o hämtade min prins! På kvällen blev de ekudden för första gången detta året. Käkade som vanligt pizza på "prebende". Gjorde inget på kvällen. Min faster o hennes gubbe kom över o tjötade lite skit!
Lördagen: Upp o iväg o jobbade 2 timmar ihop med Emma. Sen så ut till Ekudden igen där förtältsresning stod på menyn. De gick dock fort så de blev o sola en stund också :) På em kom de en himlans massa folk o vi grillade för fulla muggar. Tror vi va sammanlagt 30 personer! MKT trevligt. På kvällen blev jag rastlös så åkte hem o gav Maja lite käk, slängde i tvätt o duschade(hatar duscharna på campingen). Sen så åkte jag tillbaka till ekudden o resten av kvällen bestod av slappning!

Söndagen: Skitdåligt väder. Regn regn regn. Åkte hem ganska så tidigt. Åkte med Josse in till stan. Väl hemma igen åkte jag med mamma in till stan. Handlade lite smått o gott! Sedan maratonkollade jag på "life of Ryan", den säsongen hade jag inte sett. Sen skulle jag ge mig på o klippa gräset för första gången. De gick sådär, gräsklipparen o jag kom inte överens så jag sket i de. Sen kom Malin till mig o hon va så gullig o gjorde god mat(hon skämmer bort mig) o så kikade vi på snyftarfilmen "Hachiko". Riktigt bra!

De va min vecka de!

// fia . ekudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0