27 maj - suck!

Har blockat min fb så endast mina vänner kan se va jag skriver, lägger ut för bilder osv. En del människor snokar o sedan drar helt fel slutsatser. Suck suck. Jag skriver inget vettigt alls på fb men jag gillar inte när folk som jag inte ens känner lägger sig i va jag skriver.

Jag har ingenting o dölja o jag valde helt o hållet själv o blocka allt på fb. Så nu behöver du inte ha några mer funderingar om det, bara o läsa här va jag gör för jag har INGENTING, absolut ingenting o dölja! Jag är en snäll människa o hjälper mina vänner, that´s it!

// fia . har man satt fan i båten får man båten ro!



Den enda mannen i mitt liv. Älsklingen <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0