23 maj - lösenordsskyddad blogg?

God förmiddag. Pingstdagen idag. De betyder kortare öppettider på jobbet. YIPPIE! 10-15 idag bara.

Hade en bra kväll igår med Josse o barnen. Va även o körde brorsan till olstorp en sväng o sen stupade jag i säng. Kanonväder va de också. Synd att jag jobbade till 15 o missade den bästa solen :(

Idag e jag arg o ledsen. O jag vet inte riktigt vilka ni e som läser min blogg. Därav rubriken. Ska man skaffa lösenskydd för o kunna skriva va fan man tycker o tänker om vissa saker? Min hjärna går på superspeed o jag behöver skriva av mig men jag vill inte att vem som helst ska kunna läsa de. Vill att mina vänner ska kunna veta va jag tycker o tänker. Men finns ju folk som är här inne o snokar för dom vill veta va jag gör fast vi inte känner varandra utan bara vet vilka vi e...

Så, vem är du som läser? Kommentera o säg så kanske jag skiter i löseordsskyddet!

// fia . sick and tired of all this shit!


Kommentarer
Postat av: Evelina

du vet att jag läser :-)

2010-05-23 @ 16:02:52
URL: http://evielajna.blogspot.com
Postat av: Z

Du vet att jag läser din blogg =)

Men skaffa lösenskydd om du känner för det. Kan vara skönt att hålla koll på vilka som läser. Men jag hoppas att jag får tillgång till lösenordet i så fall ;)



Hoppas du haft en bra helg!

2010-05-23 @ 17:39:38
URL: http://tindrali.blogspot.com/
Postat av: den som kom på ditt Frodo-namn

Läser, check!

2010-05-24 @ 11:18:52
Postat av: Ica

Bäst att skaffa det kanske, man vet ju inte. ha de bäst gumman :)

2010-05-24 @ 13:13:20
Postat av: Sandra

:) Jag läser din blogg ibland. Jag känner lite som du, vet inte om jag ska låsa min blogg heller. Folk har alltid föör mycket åsikter om allt & alla. Skriv precis vad du själv känner & skit i vad andra tycker. Mitt råd! Hoppas allt e bra! Kram

2010-05-25 @ 18:04:12
URL: http://sandriiiis.blogspot.se
Postat av: Robban

jag läser din blogg :)

2010-05-26 @ 19:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0