20 maj ' mobilbloggning

Hej igen. De verkar funka bra med mobilbloggning! Vet dock inte hur jag ska få in bilder men de löser man väl senare sen ;) jag tycker mest de e coolt o slippa datorn. Iphonen e verkligen människans bästa vän <3 just nu sitter jag i sängen o väntar på att hellosanet ska torka så jag o Tyson kan sova sen. Va flera dagar sen jag hade min lilla pojk hos mig. Han har sovit hos mormor o morfar o mått som en prins! Ska sammanfatta min vecka imorgon, kan göra de från mobilen denna gången så slipper jag sitta vid datorn när de e sånt fint väder! Ne nu ska jag försöka sova, har dock en orolig känsla i magen, de gillar jag inte :( // Fia . Värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0