12 maj . tatueringen!

Onsdagen för 2 veckor sen så var jag hos Robert(tatueraren) som gjorde min tredje tatueringen o gjorde min utbyggnad av min första tatuering.


Detta är en vääääldigt gammal före-bild. Om man kunde få på sig dom jeansen idag o va så slät o fin utan bristningar osv så vore man glad ;)



Så här såg den ut efter ett tag. Nu är dock inte hela klar. Den ena delen är svartlagd o nästan klar. Ska tillbaka imorgon(HOPPAS JAG) o göra klart den andra sidan o fylla i FIA o göra blommorna. Dock har en del av konturerna försvunnit så jag kanske tom får göra två ggr till.

Säger bara en sak. Den smäääärtan. FY FAN! Jag längtar inte tills o göra de andra men nu vill jag bara att den ska bli klar. Men usch o fy. Inget jag vill genomlida en gång till. Min tanke från början va inte att den skulle bli så stor men nu blev den de och jag är kanonnöjd med storleken o allt.

Denna symboliserar också något i mitt liv. De ska föreställa kvistar(i tribalaktigt) o blommor. O för er som kan tänka, Blommor o kvistar. Blomkvist. O så Fia. Ja då får man hela mitt namn ;D

// fia - blomkvist ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

fint fia! förstår att det gjorde ont...MEN DET BLEV SNYGGT DÅ, då får man lida pin

2010-05-17 @ 10:53:23
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0