12 maj - 3 maj - 9 maj!

Min vecka förra veckan ;D

Måndagen: Jobbade på morgonen. Sen drog jag o Josse o barnen till stan o kikade lite o lunchade(som vanligt ;) ).  Sen så låg jag o solade en bra stund på baksidan o hemma sen blev de en långpromenad med Josse innan jag o Malin drog in o pantade flaskor o handlade på maxi!

Tisdagen: Va på gymmet på morgonen innan jag började jobba. Sen va de bara o jobba hela dagen... De va väl allt ^^

Onsdagen: Jobbade på morgonen. Sen så pyste jag o Josse till Gittan o kikade på tyg till husvagnen, Sen tog vi en spontanlunch i stan o så åkte vi o testade soffor på chili ;) Sen så solade jag o gick en promenad :)

Torsdagen: Jobbade sen gjorde jag nog inget speciellt :P

Fredagen: Va i stan på morgonen med Josse o barnen o shoppade lite :) Sen så jobbade jag till kl 19,15 sen käkade jag hos mamma o pappa o sen åkte jag o pappa o hämtade min husvagn :) Mer om husvagnen i ett annat inlägg!

Lördagen: JOBB, sen pyste jag till Ica o Polly o grillade o hade trevligt :)

Söndagen: JOBB sen så åkte jag o Ica till Malin o Max i mariestad. Vi åt en glass i hamnen o sen så va vi hos Malin en stund. PÅ hemvägen så åkte vi förbo ett hus som Ica o Polly e intresserade av :)

De va den veckan de. Inte så mkt som har hänt ;)

// fia


( gammal bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0