12 maj - 26 april - 2 maj!

Kommer som vanlig lite efter med mitt bloggande o jag ska skärpa mig så fort jag skaffat ett :D

26 april måndag: Jobbade på morgonen. Sen drog jag till stan med Josse en sväng o sen gymmet, sen kom Malin Lj till mig på kvällen o vi käkade mat o kollade på film :)

27 april tisdag: Denna dagen skulle min morbror blivit 43 år gammal om han levt. <3 R.I.P! Jobbade hela dagen sen gjorde jag inget annat.

28 april onsdag: Min brors 24årsdag <3 Jobbade på morgonen sen va jag o Josse i stan o handlade o hämtade tårta till min bror :) Sen så pyste jag hem o städade snabbt sen kom Malin Lj o sen Josse så drog vi ner till Robert där jag ÄNTLIGEN gjorde utbyggningen på min gamla Fia tatuering. FY FAN vilken smärta. Sen kom Johanna när jag va där sen drog vi hem när vi va klara med första sittningen. Malin gjorde mat medans jag o Johanna spelade GH. Sen blev de spelande långt in på småtimmarna. :)

29 april torsdag: Jobbade på fm. Sen åkte vi till töreboda där vi urnsatte min morfar. ÄNTLIGEN fick sin sista vila bredvid mormor <3 Saknar er! Sen när jag kom hem hade Malin gjort mat till mig så vi käkade o kollade på film :)

30 april fredag: Jobbade en sväng på morgonen. Sen grejade jag hemma o sen åkte jag o Josse o köpte Kinamat o på kvällen så blev de twilightkväll. Jag, malin o Josse kikade på "Twilight" o "new moon" o hade de allmänt gott!

1 maj lördag: Gjorde inget speciellt på min lediga lördag. Planterade o låg o glodde i soffan hos mamma o pappa. Sen på em så åkte jag o pappa o kikade på en husvagn som vi senare köpte! På kvällen så kom Ica, Polly, Adde, Malin o Malin o vi åkte till svartvik o grillade. Fy satan va kallt de va. Maria, Juha o Jouni(?) kom också. Efteråt åkte vi hem till mig o hade jäääävla kul. Inte skrattat så mkt på riiiiktigt länge! KANONKVÄLL!!

2 maj söndag: Sov ut på min lediga söndag. Sen pyste jag o Josse ner o gymmade en sväng. Sen va de sånt kanonväder så jag låg o solade i någon timme på mamma o pappas baksida. Bokade även en campingplats till Wheels and wings! WIIIE! Sen så gjorde jag käk till min familj+Malin o paj också. De va gott. Sen kikade jag o Malin på en film som vanligt ;)

De va den veckan de :D

// fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0