8 mars - Välkommen lillan!

Idag föddes "lillan". Den 8 mars med planerat kejsarsnitt. Kan tänka mig att Johan & Zenita är just nu världens stoltaste tvåbarnsföräldrar. Dom har ju världens goaste Nora sen tidigare o idag kom den andra flickan. En Nikki om dom inte ändrat sig :) Hon vägde 2810 gram och var 47 cm lång.

Ååh va jag vill träffa henne nu. Bara se hur hon ser ut. Fick reda på att Zenita var gravid den 11 Juli förra året. Jag var den första som fick reda på de(förutom J&Z såklart ;) ). Så kan ni förstå hur länge man har väntat o längtat? Jag hoppas jag kan få se henne i veckan. Dock blir dom kvar på sjukhuset ett tag då hon gjorde kejsarsnitt.

O på onsdag kommer den nyblivna storasystern till mig. Då ska jag ha henne en stund medans J är på sjukhuset o hälsar på sina två andra tjejer :)

Ååh är i ett lyckorus nu. Är så glad över att mina fina underbara vänner fått en till liten bebis! GRATTIS Johan & Zenita. Hoppas vi ses snart :) <3<3<3<3


(Har ju en bild på den lilla men lägger inte ut någon bild förrän jag får OK tecken från föräldrarna)

// fia . välkommen till oss :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

grattis!

2010-03-11 @ 10:08:42
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0