27 mars - 22-28 Mars

Min vecka som vart...

Måndag: Långpromenad på morgonen. Min faster hjälpte mig o färga mitt hår. Sen städade jag min bil. På kvällen så kom Malin Lj till mig o vi bakade tekakor o negerbollar o kikade på film. En bra ledig dag :) (Men min jävla externa hårddisk kraschade)
Tisdag: Jobbade som vanligt. Kommer inte ihåg va jag gjorde men glodde la på tv som vanligt ;)
Onsdag: Gick upp o mötte upp Josefine, en kund faktiskt från början som bor i Timmersdala. Gick en långpromenad o sen stod vi o pratade 3 1/2 timme innan de va dags för henne o hämta barnen o jag skulle hem till Tyson. Sen va jag hemma o grejade lite innan jag pyste ner till mamma o pappa o gjorde våfflor o där va även min moster o hennes gubbe. Sen kom Ica o Polly o vi kikade på en värdelös film ^^
Torsdag: Jobbade o sen pyste jag ner till mamma o pappa där de bjöds på våfflor igen o min faster klippte min lugg :)
Fredag: Grejade i lägenheten på fm sen va de dags o jobba. Sen jobbade jag o sen kom Malin Lj o höll mig sällskap tills jag slutade sen åkte vi o handlade käk o gjorde tacogratäng o sen kikade vi på lets dance. Sen försökte vi kolla på "avatar" men de cpade så blev "har du hört om Morgans?". Sen åkte Malin hem, lyckot skulle åka till Gran Canaria någon timme senare :P
Igår: Sov dåligt på natten då Tyson krånglade :S Sen va de o gå upp tidigt för jag skulle va i Lidköping till kl 9 :P En trött Fia åkte till Lidköping o hjälpte Johan o Zenita o flytta- Hela dagen bestod av flyttande o bärande o lite busande med barnen. Åkte inte därifrån förrän halv 11 så va helt slut när jag kom hem ^^ Va hos mamma en stund innan jag pyste hem o sov..
Idag: Vaknade o va förvirrad o undra va klockan va. Visste inte eftersom jag inte ställde om telefonen igårkväll, de gjorde jag inte men den ställde om sig själv. Sen åkte jag med min mamma,pappa,moster o hennes gubbe till Hjo där jag handlade upp min travvinst( tippade vårt andelsbolag på v75 igår o vi vann 5940 o så 10 andelar så vann 582 kr efter avgifter). Va på Hem o hobby i Hjo. Åt o sen åkte vi till Skövde o där handlades de e en del. Så idag försvann travvinsten o en hel del utöver de men jag är supernöjd med mina köp ;D O sen jag kom hem har jag grejat i lägenheten, glott vid datorn o har på "sex and the city - the movie" i bakgrunden.. O nu ska jag väl greja lite till i lägenheten innan de blir sängen..

// fia . min vecka...

Så här ser min hall inte ut efter dagens shopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0