27 mars - 15-21 mars!

Detta är va jag gjorde förra veckan (15-21 mars)

Måndagen: Va ledig men dagen började med att Tyson fick för sig o kissa i sängen klockan halv 7 på morgonen  Blev bara o slänga ut de o lägga sig i soffan o sova vidare. Upp o målade tredje gången i hallen. Sen tröttnade jag så hjälpte till o bära in alla nya grejer till spelinredningen som ska va till jobbet. Sen vet jag inte va jag gjorde mer den dagen ^^
Tisdagen: Jobbade o på kvällen käkade jag en kanongod kvällsmat o bara chillade.
Onsdagen: Grejade lite hemma innan jag o Ica åkte till Lidköping där vi spenderade dagen med nya bebisen Nikki o Nora :) Martin gjorde även klart i hallen :D
Torsdagen: Jobbade..
Fredagen: Ledig, va med Malin Lj i stan o shoppade lite saker :D När jag kom hem så bytte jag av mamma som gick upp till mig o städade min lägenhet för kvällen. Kanonbra byte för mig då mamma redan ångrade sig när hon gick upp för trappen ^^ Sen kom Malin o vi gjorde iordning maten o sen droppade de in folk,. Hade en supermysig kväll med mina underbara vänner, käkade tacos, spelade spel o glodde på film. Malin o Max stannade över då Max sov så gott :)
Lördagen: Vaknade upp ganska så trött då man inte e van o ha en bebis i sängen. Gick upp o åt frukost o åkte till Mstad där vi gick på bytardag, Malin hittade måga fynd till Max. Sedan mötte vi upp Malins kompis My o vi åt o fikade på ströget i några timmar innan jag o Malin o Max pyste hem till Malins päron o fick mer fika. Sen hem till Malin dit Ica,Polly,Richard o Matilda kom o vi kikade på tvn o spelade spel.
Söndagen: Kommer inte ihåg va jag gjorde ^^

De va den veckan de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0