15 mars - sorry!

De har vart så mkt de senaste så jag har inte orkat uppdaterat..

Min vecka: 1-7 mars.


Tisdagen: Jobbade. Hade en halvbra dag. Fick ett konstigt men ett väntat sms..

Onsdagen spenderade jag med Emma i stan. Handlade en massa kläder(i mindre storlekar :D ) o så va vi o hälsade på Jenny en sväng i hennes lägenhet. Hade en mkt trevlig dag!


Torsdagen jobbade jag.

Fredagen så jobbade jag en sväng på morgonen. Sen kom Nora hit o jag var barnvakt åt henne i några timmar innan J & Z kom o hämtade henne. Då kom Malin o Maxen o vi kopplade på kärran o åkte iväg i kussens volvo ner till Jönköping o Ikea o A6.

Väl framme blev de e en vända inne på a6 o sen in på ikea o handlade. Blev en lång dag för lillkillen Max som tröttnade i slutet. Blev en hel del köpt..
En ny sängstomme, 2 sängbord, ett avlastningsbänk, lackhyllor och lite annat småbös! Väl hemma så va de bara o bära upp allt o gå o lägga sig, va heeelt slut. Martin hade även börjat tapetsera i vardgasrummet så de va lite rörigt i lägenheten ^^

På lördagen så va jag ledig o meningen va att jag skulle börja måla o plocka ihop sakerna från ikea men åkte med mamma till stan o handlade ännu ett par nya jeans o lite smågrejer :)
Plockade ner min gamla sängstomme o Sara kom o sa hej. På kvällen vart jag ledsen över en grej, va riktigt förbannad o ledsen men insåg sen att jag förtjänade bättre :) Sen kom Ica o Polly o jag o Ica plockade ihop sängstommen o sen kikade vi på film o käkade pizza :)

På söndagen så började jag måla i hallen. Fy fan va helt slut när jag väl va klar. Shit alltså. Så blev inte så mkt gjort då ^^


// fia - har koll på va jag gör...

( Detta handlade jag på ikea )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0