15 mars - 8-14 mars!

Måndagen så va jag ledig. Vart ledsen då jag bara gick ner 0,1 kg :(
Målade på morgonen. Sen kom ett väntat sms från Johan. Zenita och han hade fått sig en flicka som jag skrev i ett inlägg tidigare :)
Så otroligt glad för deras skull! :D :D :D


Upp på tisdagen o tog en långpromenad innan jobbet, jobbade o sen pyste jag iväg till en kompis o glodde på film halva natten typ.


Onsdagsmorgonen va lite speciell. Kan bara säga en sak, vissa människor e verkligen helt sjuka i huvudet... Kan säga att de kändes som att man levde efteråt. Va nog i mest chocktillstånd. Väl hemma igen så mötte jag upp Johan o gav honom min dator så Z kunde ha nåt o göra på sjukhuset.

Sen kom Ica o vi åkte till Mstad o mötte upp Malin o Maxen o tog en promenad. Snackade massa skit om allt möjligt, mkt trevlig promenad. Väl hemma igen så åkte jag in till Skövde o hämtade lite saker o hämtade upp Emma. Fick ett sms som jag också fattade va de skulle stå i de. Dessa jävla sms ^^ Väl hemma hos mig spelade jag o Emma lite mariocart  innan vi byggde ihop min avlastningsbänk ;) Sen skjutsade jag Emma till Hannes föräldrar o sen pyste jag hem.

I torsdags så mådde jag sådär bra. Kändes som de va maginfluensa på g. Fick skylla mig själv som umgicks med en kompis som va sjuk ^^ Drack cola utan kolsyra o tillslut så mådde jag faktiskt bättre :) O då kom Z & J förbi med Nikki som lilla bebisen numera heter o Nora så jag fick prata med dom :D Slutade vid 17 o sen snackade jag med en kompis om lite saker innan Malin kom till tappen o vi fick i ordna upp kvällen..

Började med en förfest hos mig efter mkt om och men. Malin, Ica, Johanna och jag va de. Vilket team. Fan va sköj vi hade o nästan så man inte ville åka till stan. Men vi fick skjuts av Ekis in till stan o där gick vi in på bogrens. Där tappade jag en drink på dansgolvet o dansade. O halvsov lite :D Haha vart lite väl mkt alkohol insåg jag nog lite sent då jag fortsatte o dricka. När de stängde följde vi Johanna till stationen.


Blev en hel del ramlande ner till stationen o jag kan helt ärligt säga att jag inte riktigt kommer ihåg allt ;) Väl hemma så ramlade jag lite innan jag kom in i lägenheten o slängde mig o mobilen i sängen o somnade vid spyhinken!

På fredagsmorgonen kom pappsen med Tyson. Bara upp o hämta honom o lägga mig igen. Sov till 11 men fick massa sms undert tiden så sov sådär halvbra. Vaknade upp o mådde skit. Satt o försökte få i mig nåt o äta på trappen o gick en promenad med Tyson för o må bättre. De gick sådär. Va helt slut på jobbet o gjorde inte mkt. Jobbarkompisarna hade jättekul åt mig iaf. Dagen gick rätt fort iaf o när den va sluit drog jag hem till mamma o papap där jag fick tacos o låg o kikade på tvn o bara slappade. Sen gick jag hem o sov väldigt gott,,,

I lördags jobbade jag. Tror fortfarande jag va bakis ^^ När jag slutat så kom Malin H o vi drog till stan o försökte hitta nåt o ha på oss på kvällen. Köpte en tröja men dissade den. Väl hemma igen ås va de bara o börja göra sig iordning. Malin o Malin va hos mig o vi gjorde oss klara för o bli skjutsade till stan. Snälla Peter skjutsade in oss till Jenny. DÄr va förfesten. Kvällem va trevlig. Väl nere i stan pallade vi inte o stå i kön till bogrens så vi satte oss på mc o käkade o sen kom Peter o vi åkte hem o jag o Malin somnade gott i min säng :D

Upp på söndagen o jobbade sen så gick jag ner till mamma o pappa o gjorde lite mat. Pappa va i sthlm o hämtade den nya spelinredningen som vi köpt till vår butik :D Min faster kom så hon fick smaka på min goda mat. Sen kom pappa o Idvi hem o sen va Siw o Ubbe förbi en sväng. Sen pyste jag hem o sooooov!!!

De va min vecka :D Den kommer inte glömmas då det hände så otroligt mkt o de va mkt roliga saker( o några sjuka ) o otroligt lite sömn ^^


// fia . jag är så mkt bättre än din så du förtjänar inte mig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0