1 mars - saknaden :'/



Idag är ingen bra dag. Dagen började bra med -11,8kg och 29 cm i midjan men nu är jag ledsen.

Just nu saknar jag er. Steffe, underbara morbror. Mormor o morfar. Varför lämnade ni oss? Livet hade precis börjat kännas lättare men nu är de tungt igen :( Att sakna några människor så mkt så de värker i bröstet är jobbigt..

Jag vill bara försvinna. Långt bort där jag hela tiden måste bli påmind om de livet jag lever, människorna jag saknar o allt däromkring. Någon som vill försvinna med mig?

Kommer nog inte blogga på ett tag. Jag måste försöka ta hand om mig själv, vet inte hur lång tid de kommer ta, Men som tur så vet jag vilka mina vänner är som bryr sig. Inte alla men några visar att de verkligen bryr sig. TACK <3 jag behöver er i såna här tillfällen...


// fia . Would you know my name. If I saw you in heaven. Will it be the same. If I saw you in heaven. I must be strong, and carry on. Cause I know I don't belong. Here in heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0