9 juni . 7-9 juni

Sitter o väntar på ett Greys avsnitt så kan lika gärna blogga :)

I måndags så jobbade jag på förmiddagen. Va helt slut då jag hade åkt på både feber o en rejäl förkylning från helgen. Efter jobbet åkte jag några ärenden åt min pappa i stan. Tog två timmar, va lagom glad när jag kom hem igen om man säger så. Säger bara trottoaren o den "trevliga" människan som hjälpte mig ^^ Väl hemma igen så la jag mig i soffan o bara glodde på film o serier o slöade. Mådde inget vidare. Blev uttråkad framåt kvällen så åkte in till Emma i stan o vi käkade på donken o snackade skit :)

Igår så va jag uppe o grejade lite på fm. Sen åkte jag in till stan med Ica o köpte en studentpresent till min underbara kusin som tar studenten på fredag <3<3<3 Sen mötte vi upp Johanna o Bitta o fikade på Rådhuset. Mkt mkt trevligt, blev en hel del prat o skratt som vanligt när vi träffas :) Sen blev de hemåt o jobba lite. Dock en timme kortare då jag ville fika längre på dagen ;) Efter jobbet så kom Sara förbi o vi kikade på film o hade de allmänt trevligt :)

O idag så har jag jobbat 7,30-14,00. Efter jobbet så kom Sara så vi kikade på film, eller vi båda halvsov till den :) Sen så ringde Z o nu på kvällen har jag vart med henne o Johan på media markt o köpte ett wii till dom o så köpte jag en kabel till min lilla dator. Sen käkade vi på max o sen hem till mamma o pappa o hämta Tyson. Blev dock sittandes vid "grey´s anatomy" o eftersom avsnittet va så jääävla spännande så va jag bara tvungen o ladda ner de ^^

Så här sitter jag o väntar på att de ska bli klart så jag kan kika på de :)

// fia . grey´s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0