6 juni - 31 maj - 6 juni!

Måndags: På förmiddag så va jag på baksidan o satte upp min paviljong som jag fick av mamma. Den blev riktigt bra. Ett stort tack till mina arbetskamrater för hjälpen, hade aldrig klarat de sista själv. Sen jobbade jag. Josse va med o hjälpte o stänga, hon va så duktig :)


(Min fina paviljong)

Tisdags: Jobbade på förmiddagen. Sen va jag en sväng i stan o sen kom Ingvar ut o vi började slipa på husvagnen. Va vi slet, riktigt jobbigt va de. Helt slut i armarna sen. Sen grillade vi hamburgare o hade trevligt på mina föräldrars altan!

Onsdags: På morgonen va jag o Josse i stan. Fikade på rådhuset, bokade även biljetter till "eclipse" midnattspremiären :D Handlade skor, klänning o jeansshorts! Sen va vi på Chili där jag köpte 6 stolar o ett bord till min paviljong. Kommer dock om 4 veckor :S Sen så hem o jobbade. På kvällen så kikade jag på tv o sen va jag ute o åkte lite bil i värmen :)


( Mina nya utemöbler från Chilli )

Torsdags: Jobbade på förmiddagen. Sen på em så försökte jag få upp poolen. Eller den är utsläpad i trädgården. Josse o barnen va på besök o vi solade o fikade. Mysigt :) Sen så solade jag när poolen o jag inte kom överens. Ploppen e borta till luftringen så vet inte hur jag ska lösa de. Sen kom Sara o pratade med mig lite innan jag åkte till stan. Ica o jag åkte till coop för o leta efter en plopp till poolen. Käkade på mc, e ju tvungen o ha dom nya cola glasen ;) Sen hämtade vi Mikael i Varola. De va nära på att inte kunde lämna coop då bilen fittade sig :'/ 

Fredags: Uppe tidigt då jag skulle köra bror till stan men de blev inte så. Blev o tvätta bilen istället. Råkade hälla på mig en hel avfettningsflaska, va glaaaad man blir då. Fick ett cp sms också, suck suck suck! Avfettade bilen en gång, sen blev de schampoo o svamp 3 ggr. Den blev så fint :D
Sen käkade jag frukost på trappen med Josse o barnen. Sen duschade jag o sen blev de stan. Besiktning av husvagnen, den gick dock inte igenom. Sen va jag o Ica o handlade lite småskit på maxi. :) Väl hemma solade jag innan jobbet. SKÖNT! Josse jobbade med mig igen. Tur va de för hade en mindre trevlig eftermiddag med telenor, idioter säger jag bara!! Efter jobbet kände jag inte för o va hemma så åkte ut till ekudden o käkade en pizza o sen somnade jag, va helt slut!

Igår, lördag: Jobbade, Josse va med o öppnade :) Jobbade sen så va de bara o vila en sväng innan jag gjorde mig redo för kvällen. Hade en asmysig kväll i Melldala. Mkt trevliga människor, god mat o lagom mkt alkohol, kan man begära mer?? <3


( Jag igår i Johannas killerheals, fy fan för o gå i dom ;) )

Idag: Vaknade när Josse ringde. Sen kunde jag inte somna om då de va 10003 grader i sovrummet. Gick upp o tog bussen(!!!!) till Mstad då jag inte vågade köra. Mamma o Offa hämtade mig o vi va på ÖB o coop o handlade lite. Sen har jag spenderat hela dagen solandes vid husvagnen. Julia o Joni kom också så när mina päron åkte hem så stannade vi kvar. Vi åkte o handlade o käkade tacos o snackade skit sen så körde dom hem mig. O nu på kvällen har jag inte gjort nåt spoeciellt, har bränt mig som fan så pallar inte o göra nåt. Ska ner o plocka ur tvätten nu o kika klart på söndagsfilmen!

// fia . great weekend!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktigt snyggt bord, jag vill också ha ett sånt tror jag :)

2010-06-12 @ 17:44:53
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0