5 juni - 24-30 maj!

Måndagen: Jobbade på förmiddagen. Efter jobbet så vart jag lite rastlös så jag tog o tvättade min o jobbarkompisens bil. Duktiga mig :) Sen så kom Malin o vi va en snabbis i stan o sen käkade vi tacogratäng o kikade på film :)

Tisdagen:
Jobbade eftermiddag. Innan jobbet kommer jag inte ihåg va jag gjorde ;) Sen efter jobbet kom världens bästa Ica o vi hade myskväll, bara jag o min bästis <3

Onsdagen: Jobbade fm. Sen va de någon som hade missuppfattat min status på fb så de va lite kalabalik på morgonen. Shit, vissa människor drar verkligen roliga slutsatser, men tar de som en komplimang att tjejer ser mig som en konkurrent :) Sen efter jobbet så va jag hos Anders en sväng o sen så va jag o Emma i stan en sväng på ett möte o sen så va jag o färgade håret hos min faster. På kvällen kom Sanna (flummer dummer <3) o vi åkte till Mstad där vi käkade finmiddag på Valentiono ;) o sen åkte vi ut till ekudden o husvagnen o där satt vi i några timmar o snackade lite skit. Asmysigt, vi ses alldeles för sällan :'(

Torsdagen: Jobbade em, sen va jag hos mamma o pappa på kvällen sen så tvättade jag o ME va förbi o vi snackade lite!

Fredagen: Jobbade fm. Sen va de ledig helg som väntade. Grejade hemma lite innan vi tog o åkte till ekudden i spöregn. Käkade på prebende o slappade!

Lördagen:
LEDIG lördag!!! På förmiddagen gick jag, mamma o Mia i stan o kikade lite. Sen mötte vi upp Calle, pappa, Tyson o Alice inne på karlsholme där bilutställningen va. Sen åkte jag o mamma o hundarna tillbaka till campingen o soooolade :) sen kom de en himla massa folk o jag o Pelle va grillmasters för kvällen. Vi gjorde mat för 25 personer o vi va ett trevligt stort gäng. Sen kom de tre killar som spelade för oss i förtältet, de lockade hela campingen o tillslut va de hur mkt folk som helst i vårt "lilla" förtält. Jösses vilket drag. Sen försvann Mikael så fick leta efter honom innan vi gav upp o åkte iväg på crousingen.
Crouisngen va okej. Tyckte de va alldeles för lite bilar om man jämnför med året innan. Men hade iaf en hel del olika personer i min bil den kvällen. Julia, Joni, de 3 killarna som spelade, Ica, Polly, Malin, My, Jonas o Patrik. Fullpackat hela tiden ända till slutet :D Va hemma seeeent men de va mktmkt trevligt <3

Söndagen: Upp tidigt för o åka hem o jobba :'( Blev inte många timmars sömn men de va de värt :) Jobbade. Efter jobbet så gjorde jag mat till mina föräldrar, Mia o Calle o brorsan. Riktigt morsdagsmiddag för till min underbara familj <3 Sen slappade jag hela kvällen :D

// fia . sommarn e hääääär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0