30 juni - ECLIPSE!

Inatt så va jag, Josse, Malin, Sara, Ica o Polly på midnattspremiären av "Eclipse".

Förväntningarna va höga när vi satt i salongen. Man va sååå spänd på filmen o man undrade hur den skulle bli då "New moon" va lite av en besvikelse. Dessutom e "Eclipse" boken riktigt bra :D

O jag säger en sak. Jag blev INTE besviken. Den va så jääävla awesome. Så mkt bättre än "new moon" o tom bättre än "twilight" ;D

Så missa för fan inte o se den! Riktigt bra. Får nog bli o kika på den på bio snart igen. Någon som vill joina?? :D



// fia . jag dör lite av o bara se trailern ^^

Kommentarer
Postat av: Sabine

ååh jag vill se den..

men får vänta lite ^^

2010-07-02 @ 21:10:13
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0