30 juni - 21-27 juni

Måndag: Jobbade på fm. Fick jobba lite längre då min mamma va sjuk. Efter jobbet drog jag o Ica in till stan där jag testa min tärnklänning o gjorde lite ändringar :) Sen mötte vi Johanna o Bitta på rådhuset o där satt vi o fikade o planerade midsommar lääänge. Sen tog vi o åkte hem till Bitta där vi gjorde våfflor o hade de allmänt trevligt. En riktigt kanondag med världens goaste tjejer :D

Tisdag: Uppe med tuppen o skulle städa husvagnen. Blev lite skrapande istället innan jag tog o la mig på gräsmattan o solade istället :) Sen jobbade jag en sväng. Sen så slutade jag lite tidigare så åkte jag o Malin Lj in o hämtade mina trädgårdsmöbler som hade kommit från chili. Så vi tog fixade ihop de o satte även upp ett ljusnät i taket i paviljongen. Asmysigt :D Sen kikade vi på en film :)




Onsdag: Jobbade fm. Sen så va jag på min farmors urnsättning. RIP <3 Sen så kom Bitta, Johanna, Robban, Ica o Polly o vi åkte till Mstad. Jag o Johanna hade eld i räääva i min polo. Askul hade vi ;) Handlade på coop o sen åkte vi ut till usvagnen o grillade. Sen blev de en sväng till bäcken där de spelades beachvolley boll o Malin o Max även joinade oss. Maria o Juha va med också :) Sen åkte vi till hamnen där vi käkade glass o hade de trevligt. Tillbaka i husvagnen så drog killarna på äventyr o vi tjejer satt o snackade skit, kikade på gamla kort o spelade kort! Sen sov jag oTyson över i husvagnen :D

Torsdag: LEDIG!!! Vaknade i husvagnen o hade sovit gott :) Va hos min moster o åt frukost. Hela släkten va samlad på ekudden ^^ Sen åkte jag o Tyson hem o jag duschade o grejer innan jag pyste till stan. Mötte upp Johanna o Bitta o vi handlade lite gotta på systembolaget o sen lunchade vi :) Johanna mådde dåligt så jag o Bitta fick shoppa lite själva, va kul o umgås med henne själv igen :) På kvällen åkte jag tillbaka till ekudden med min mamma o pappa o vi grillade med släkten o hade de allmänt mysigt :) Va en sväng med kussen på systremet, o sen hämtade vi min andra kusin i Tboda. En riktigt bilkörar dag ^^

Fredag: LEDIG!!! Vaknade upp på ekudden. Solade på fm o softade med släkten :) Sen så åkte jag hem o gjorde mig iordning inför kvällen. Åkte till kvällens partyhus, Melldala solhem :D Där grejade vi en del innan de andra kom. Bar möbler, fixade maten, sminkade oss, körde fram o tillbaka till timmersdala ;) osv. När Johanna kom va de dags o klä midsommarstången. Sen ramlade Emma o Hannes in. O vi började grilla o sen kom resten av gänget. Va en helt perfekt kväll. Vi spelade "snurra flaskan", jag har aldrig osv o hade de allmänt trevligt. Världens bästa människor <3 studsmattan va nog kvällens mötesplats ;) Blev en lååång kväll o vi va inte i säng förrän tre. Jag o Bitta delade sen så ded blev en hel del skratt o fnitter innan vi somnade :D

Lördag: LEDIG!!! Vaknade o va svinpigg. Så drog ut o plockade upp saker i trädgården från kvällen innan. När de andra va vakna så gjorde vi en asnice brunch som vi avnjöt i solen under äppleträden :) Sen pyste vi ner o solade en sväng på bryggan o sen en sväng på studsmattan innan jag åkte med Kalle till Mstad. Så va ute på ekudden sen igen o bara chillade. Solade. Va trött som satan :S Grillade framåt kvällen o Kalle va ute en sväng. Va även o köpte godis med kusinerna o kusinbarnen. Körde OLDSEN för första gången :D underbar känsla! Sen kikade jag även på "summerland" s01e0102 :D

Söndag: LEDIG!!! Vaknade upp o la mig i solen direkt :) Asnice väder. Hela släkten va ute o vi låg alla i solen o hade de allmänt bra. Beställde pizza från valentino som vi åt i gräset o chillade ;D sen åkte vi hem. Sen gick jag över till grannen Annelie. En jättetrevlig tjej; Vi fikade med hennes gubbe o hennes son. Snackade lite allmänt :) Fick se deras hus o hon kikade in min lägenhet :) På kvällen så städade jag o tvättade hemma! Va skönt o va hemma efter 4 dagar på "rymmen" ;)

// fia . awesome midsommar, kunde inte önskat mig en bättre :D <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0