30 juni - 14-20 juni

Måndag: Jobbade em. På kvällen kom Malin, Ica o Polly förbi o vi kikade på "Daybreakers", en riktigt bra film enligt mig men dom andra va sådär nöjda ^^

Tisdag: Jobbade på fm. Sen pyste jag till Anna Karin o färgade håret o klippte mig :) Efter de så kom Sara o vi planerade Z´s möhippa :) Efter de kom Sara(lillasyster) till mig :)

Onsdag: Va inte lätt o få upp en morgontrött Sara. Vi åkte iaf in till stan för o kika till min tärnklänning. Dock va de inte öppet än så vi åkte hem o la oss på gräsmattan o sooooolade :D Sen jobbade jag em o sen va jag hos mamma o pappa o kikade på greys avslutningen en gång till ^^

Torsdag:
Jobbade fm. Sen kom Ingvar o vi slipade klart de mesta på husvagnen. Eller jag blev klar med min del ;) Sen grillade vi hamburgare o slappade :D

Fredag: Solade på fm. Jobbade på em. Sen åkte jag till ekudden o chillade :)

Lördag: Åkte tidigt från ekudden till jobbet. Jobbade hela dagen o sen tillbaka till ekudden. På kvällen så åkte vi runt i Offa o Pelles nyköpta cabbe :D Vi va i hällekis o så hälsade vi på min kusin o hans barn på sommarlands campingen :) Sen hem igen. Va asnice den dagen i mina rosa mjukiskläder ^^

Söndag: Upp o åka o jobba. Jobbade hela dagen. Sen så slappade jag på kvällen. Röjde lite i lägenheten o kikade på film ^^ Testade även tandblekning hemma, va sådär lätt!

// fia . ekudden is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0