30 juni - 10-13 juni.

Sorry för den lama uppdateringen. Har vart ute i de goooa vädret :)

10 juni torsdag: Jobbade em. På fm kommer jag inte ihåg. På kvällen hade jag o Tyson hade mysfilmkväll hemma hos oss :)

11 juni fredag: Jobbade på fm. Sen åkte jag o mamma o kikade på min kusins kortege o sen körde vi hem henne i pontiacen. Vilket jääävla regn de kom o vi körde nercabbat ;)

12 juni lördag: LEDIG! Va värsta stormen när jag skulle åka iväg till Lidköping. Min stackars paviljong höll på o flyga iväg. Jag o Tyson åkte till Lidköping, lr rättare sagt kållandsö. Där spenderade vi hela dagen med familjen Ahlin/Fernando. Vi pratade bröllop o spelade wii. Spelade super mario, fy fan va kul vi hade :) Åkte inte hem förrän seeeent!

13 juni söndag: Fick ett sms av pappa på morgonen att vi hade vunnit 1700 per andel på travet :) Niiice. Så jag o Josse åkte in på fm o spenderade dom pengarna. Köpte mig ett wiifit o så va vi på maxi o handlade. Sen började jag fylla poolen. På kvällen kom Johanna o vi käkade tacos o hade GHkväll som vanligt när vi ses ;) Hade en astrevlig kväll men Johanna slog mig i GH :(

// fia . wii fit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0