6 juli - 28 juni-4 juli

Måndagen: Grejade i trädgården på måndagen o solade såklart, fick besök av Josse o barnen o jag o Alex tog första doppet i poolen :D På em jobbade jag. Efter jobbet åkte jag o Josse o hämtade ut "Eclipse" biljetterna :) Vi hann med ett besök på max o coop också innan vi åkte hem :)

Tisdagen: Jobbade fm. Sen vilade jag en solade jag o vilade en stund innan jag hämtade Josse o vi drog till Mstad. Vi hämtade min plånbok som jag glömt i husvagnen o sen käkade vi pizza på Valentino :D Sen hem till mig o kikade på "twilight", dock sov vi båda två lite under tiden ;) Sen så kom Sara o så kikade vi på "new moon" o kollade på lite YouTubeklipp. Sen hämtade Malin upp oss o vi åkte till stan, mötte upp Ica o Polly o kikade på "Eclipse" ;D ;D ;D

Onsdagen: Upp ganska så tidigt för o inte sova bort hela dagen. Va inte i säng förrän tre ^^ Upp vid halv tio o grejade lite. Jag o Sara gjorde oss frukost/lunch, pannkakor, MUMS o kikade på "the proposal" :D Sen va de bara o pysa o jobba. Va allmänt slö hela dagen ^^ Va på bilbingo på kvällen, vann inget :(

Torsdag: Jobbade fm. Efter jobbet så blev de en hel del stereo/ljudsnack med arbetskamraterna eftersom jag behöver ljud till oldsen. Badade lite i poolen också :) Sen hände de en underlig grej. Vissa människor e verkligen röriga ^^ Sen kom Bosse o vi började slipa husvagn :) Sen kom pappa också så han hjälpte till. Sen hämtade jag o Josse mina föräldrars husvagn för den skulle hon låna över helgen!

Fredagen: Klippte gräset för första gången i mitt liv, STOLT :D Sen åkte jag o Kalle till ljudia i Mstad o kollade på ljud till bilen. Blev dock inget köp! Sen jobbade jag. Efter jobbet kom Ica o Polly o vi grillade o chillade hemma på baksidan, MYSPYS! Sen åkte jag till Mstad där jag o Tyson sov. Mina päron kom halv tre på natten o väckte mig så sov sådär gott :P

Lördagen: Upp tidigt. ASTRÖTT! Jobbade 8,30-16,15 sen pyste jag till Ekudden igen. JÄÄVLA varmt va de också. Hade 32 gr i skuggan på dagen. Helt sjukt . Ute på ekudden va hela släkten där som vanligt :D Så de fikades, pratades o skrattades. Sen åkte några hem o jag åkte med min mamma o mina mostrar till godisbutiken o sen va vi o hängde på campingen. Kikade på fotbollen o käkade kinamat, MUMS!

Söndagen: Upp tidigt för o åka hem o duscha innan jobbet ^^ Jobbade samma som lördagen. Hade en del o göra med beställningen för veckan, tur för då går tiden lite snabbare :) Efter jobbet började jag röja hemma. Sen kom Ica o POlly o vi åkte o mötte upp Maria, Juha o Jouni på MC i mstad där vi käkade o sen drog vi till bäcken. Efter en del krångel med betalning osv(kort gick inte just då) så spelade vi tillslut. Polly vann o jag kom näst sist, Juha looosade ^^ MOHAHAHAHA! Efter minigolfen blev de en glass i hamnen o en massa skratt innan vi åkte hem. Väl hemma så började jag o möblera om men gav upp när jag nästan va klar. De va seeent ^^

// fia . förste slipar´n!


Mitt hjärta ligger i gräset o gottar sig medans matte sliter med gräsklipparn ^^

Kommentarer
Postat av: Sara - jag säger vad jag tycker ♥

Jag får provbada din pool sen nästa vecka ;)

2010-07-06 @ 19:12:13
URL: http://rizzy.blogg.se/
Postat av: Sabine

så fiiin :D

2010-07-07 @ 11:30:39
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0